iwood voor iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik heb laatst mijn iPhone 4 besteld en nu ben ik op zoek naar een goede maar vooral mooie case. Op mijn 3G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iwood voor iPhone 4
Hallo iedereen,
ik heb laatst mijn iPhone 4 besteld en nu ben ik op zoek naar een goede maar vooral mooie case. Op mijn 3G heb ik een iwood van miniot. Ik ben er zeer tevreden over qua looks en bescherming. Nu wou ik graag weten of iemand van jullie al ervaringen heeft met de nieuwe case van miniot voor de iPhone 4? Of een andere soortgelijke case. Ik heb al een beetje rondgekeken maar het aanbod van houten cases is niet zo groot. Ik heb wel de case van Vers gezien maar die vind ik niet zo mooi. Hopelijk kunnen jullie me een beetje op weg helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
case, iphone 4, iwood, miniot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Review (herziene versie) iWood for iPhone Case | SoundForge | iPhone accessoires en onderdelen | 40 | 09-08-10 18:01 |
Vragen over Iwood case die ik zelf ga maken | Silfer | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 16-04-08 19:17 |
iWood for iPhone, mijn ervaring | absrnd | iPhone accessoires en onderdelen | 21 | 30-03-08 19:08 |
|
|