//

iwood voor iPhone 4

iwood voor iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik heb laatst mijn iPhone 4 besteld en nu ben ik op zoek naar een goede maar vooral mooie case. Op mijn 3G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-11, 10:14
kev. kev. is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Landgraaf
Berichten: 23
Standaard iwood voor iPhone 4

Hallo iedereen,

ik heb laatst mijn iPhone 4 besteld en nu ben ik op zoek naar een goede maar vooral mooie case.
Op mijn 3G heb ik een iwood van miniot. Ik ben er zeer tevreden over qua looks en bescherming.
Nu wou ik graag weten of iemand van jullie al ervaringen heeft met de nieuwe case van miniot voor de iPhone 4?
Of een andere soortgelijke case. Ik heb al een beetje rondgekeken maar het aanbod van houten cases is niet zo groot.
Ik heb wel de case van Vers gezien maar die vind ik niet zo mooi.

Hopelijk kunnen jullie me een beetje op weg helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
case, iphone 4, iwood, miniot



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Review (herziene versie) iWood for iPhone Case SoundForge iPhone accessoires en onderdelen 40 09-08-10 18:01
Vragen over Iwood case die ik zelf ga maken Silfer iPhone accessoires en onderdelen 9 16-04-08 19:17
iWood for iPhone, mijn ervaring absrnd iPhone accessoires en onderdelen 21 30-03-08 19:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.