Het grote "deze FM frequentie is nog vrij" topic discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien steeds meer mensen een FM transmitter gebruiken en er haast geen "piraten" frequenties meer vrij zijn, een topic waar we een overzichtje kunnen maken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het grote "deze FM frequentie is nog vrij" topic
Aangezien steeds meer mensen een FM transmitter gebruiken en er haast geen "piraten" frequenties meer vrij zijn, een topic waar we een overzichtje kunnen maken.
Gebruik de volgende template om een vrije frequentie te melden. Meld geen dermate slechte frequenties waar het geluid slecht hoorbaar is. HTML-code:
[b]Frequentie:[/b] 000.0FM [b]Stad:[/b] Amsterdam [b]Provincie:[/b] Noord-Holland [b]Land:[/b] NL|BE *verwijder wat niet van toepassing is [b]Kwaliteit:[/b] Helder geluid|Lichte storingen|Slecht signaal maar luisterbaar *verwijder wat niet van toepassing is Indien een frequentie niet werkt en hij wél vermeld staat hier graag rapporteren aan een admin om dit bericht te laten verwijderen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Frequentie: 99.1FM
Stad: Noord Holland\Amsterdam\Schiphol\Haarlem\Zuid Holland Provincie: Noord-Holland\Zuid Holland Land: NL Kwaliteit: Helder geluid|Lichte storingen|Slecht signaal maar luisterbaar (in combinatie met Belkin Tune FM 2) |
|
||||
|
||||
Frequentie: 88.10FM
Stad: Malle (zowat heel de kempen eigenlijk) Provincie: Antwerpen Land: BE Kwaliteit: Helder geluid|Lichte storingen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) | iCulture | Unlock [archief] | 113 | 12-05-08 23:59 |
Ik kan geen "grote" bestanden downloaden met mijn Iphone? | tomscholle | Jailbreak apps en thema's | 7 | 31-01-08 21:12 |
Het "Help deze iPhone noob opweg" topic | JaapTrekhaak | Archief | 3 | 04-12-07 14:11 |
|
|