//

Hama iphone lader werkt niet meer

Hama iphone lader werkt niet meer discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphoneclubforum leden, Na dat ik van de verzekering een nieuw toestel heb ontvangen (3gs) werkt mijn auto oplader van het merk Hama niet meer. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-11, 13:30
70torino 70torino is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 11
Standaard Hama iphone lader werkt niet meer

Beste iphoneclubforum leden,

Na dat ik van de verzekering een nieuw toestel heb ontvangen (3gs) werkt mijn auto oplader van het merk Hama niet meer. Eén keer heeft te iphone een melding gegeven dat dit accessoire niet ondersteund wordt. Voorheen werkte mijn iphone op firmware 3.1.2 met een jailbreak. Nu staat er 4.2.1 op en is niet gejailbreaked. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-11, 15:01
LukaszMatwij LukaszMatwij is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik weet dat het laat is om nu nog te reageren, maar goed.

Ik heb exact hetzelfde probleem, maar al vanaf de dag dat ik de oplader heb. Als ik de oplader in m'n laptop plug geeft hij aan dat het accessoire niet ondersteund wordt en komt er geen geluid meer uit de iPhone, waarna ik om de zoveel minuten het kabeltje weer opnieuw uit- en in moet pluggen om verder te gaan met opladen. Erg irritant.

Iemand die weet of dit op te lossen is? Of ligt het gewoon aan het kabeltje?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
auto lader werkt niet meer na nw upload pamaco69 iPhone algemeen 2 15-08-10 23:39
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 16:19
Transmitter van HAMA voor Iphone wout76 iPhone accessoires en onderdelen 0 07-01-08 00:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.