Iphone behuizing vervangen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op veel sites gezien dat ze behuizingen verkopen voor iphones. Mijn iphone is zwaar beschadigd aan de achterkant dus ik wil het laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone behuizing vervangen
Ik heb op veel sites gezien dat ze behuizingen verkopen voor iphones.
Mijn iphone is zwaar beschadigd aan de achterkant dus ik wil het laten vervangen. Om de prijs van een achterkant maak ik me geen zorgen maar ik vind het te riskant om de iphone uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten. Weet iemand een bedrijf of site die de achterkanten van iphones vervangen (iPhone 3G) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Deze heb ik van mijn telecom leverancier. Ze sturen zelf de Apple reparaties naar dit bedrijf
ISN Service Nedeland iPhone en iPod reparatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 andere hoes/behuizing/skin | RoyalMess | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 09-02-11 17:37 |
Kleur van de iPhone behuizing veranderen? | iPhone3GSuser | Koopinformatie Nederland | 1 | 19-10-10 18:33 |
iphone behuizing | Kettingzaag | iPhone algemeen | 4 | 18-04-09 02:26 |
stukje uit behuizing iPhone 3G (ervaring?) | desonnaville | iPhone algemeen | 4 | 29-01-09 17:35 |
|
|