iphone behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey allemaal, ik vroeg mij af of een iphone 3g behuizing op een 1ste generatie past? want ik wil graag een witte behuizing voor mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone behuizing
hey allemaal,
ik vroeg mij af of een iphone 3g behuizing op een 1ste generatie past? want ik wil graag een witte behuizing voor mijn iphone 1g maar die vind ik nergens alvast bedankt voor jullie hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee dat gaat niet passen.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
ow okay jammer maar weet je mischien een site waar ik behuizingen kan kopen voor 1g iphones?
|
|
||||
|
||||
Ik heb even gegoogled maar niet echt een witte cover te krijgen. Wel allerlei witte cases zo google even
|
|
|||
|
|||
zal ik doen dankjewel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone behuizing vervangen | Fulmaster | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 09-05-11 13:01 |
iPhone 4 andere hoes/behuizing/skin | RoyalMess | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 09-02-11 17:37 |
Kleur van de iPhone behuizing veranderen? | iPhone3GSuser | Koopinformatie Nederland | 1 | 19-10-10 18:33 |
stukje uit behuizing iPhone 3G (ervaring?) | desonnaville | iPhone algemeen | 4 | 29-01-09 17:35 |
|
|