Kleur van de iPhone behuizing veranderen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb een zwarte iPhone 3GS 16GB en wil graag eens een witte behuizing. Nu heb ik een webshop gevonden dat aangeraden is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Kleur van de iPhone behuizing veranderen?
Beste leden,
Ik heb een zwarte iPhone 3GS 16GB en wil graag eens een witte behuizing. Nu heb ik een webshop gevonden dat aangeraden is door een vriend waar ze behuizingen verkopen. Maar is dit mogelijk? Enige ervaringen? voor specificaties van de behuizing > www.iPhonehuis.nl Graag reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet dat het vervangen van de achterzijde een klus is waarvoor je hele iPhone uit elkaar moet halen, tot op het laatste onderdeel.
Kijk maar eens op onderstaande link, ik zou er nog eens over nadenken, tenzij je erg handig bent met kleine onderdeeltjes . http://www.ifixit.com/pdf/ifixit/guide_583_en.pdf |
Labels |
achterkant, behuizing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push notifications kleur veranderen | shockproof | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-02-11 13:43 |
sms ballonnen van kleur veranderen?! | yoyonet | Jailbreak apps en thema's | 5 | 21-11-10 23:10 |
Kleur van de app-labels veranderen | Razor0ne | Jailbreak apps en thema's | 9 | 11-03-10 16:57 |
iPhone: Kleur tekst veranderen. | executioner | Jailbreak | 1 | 15-10-09 01:00 |
|
|