Kleur tekst veranderen. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) betse ten eerste wil ik jullie bedanken voor de hulp en de uitleg van hoe ik mijn ipod moest jailbreaken en het is mij gelukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kleur tekst veranderen.
betse
ten eerste wil ik jullie bedanken voor de hulp en de uitleg van hoe ik mijn ipod moest jailbreaken en het is mij gelukt maar nu heb ik nog een vraagje ik had ergens op het net gezien van hoe je je titel onder je icoontjes van kleur laat veranderen had dit ook gedaan maar na een reboot en alles terug naar fabriks instellingen te moeten zetten weet ik niet meer hoe ik dit moet doen en heb dat filmpje niet in mijn favorieten gezed kan iemand mij hiermee helpen met te zeggen hoe ik dit moet doen ik zou graag mijn kat op een lockscreen zetten en dan met een fingerprint eronder maar kunnen jullie mij helpen hoe ik deze moet maken en waar ik deze dan moet zetten ik wil wel de achtergrond die ik nu heb waar mijn icoontjes staan behouden ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen a en sorry als het hier niet op de juiste plaats moest staan greetz sven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Topic titel veranderd.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera flits kleur veranderen | Delvenaartje | iPhone algemeen | 10 | 13-02-11 18:30 |
Push notifications kleur veranderen | shockproof | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-02-11 13:43 |
Kleur van de iPhone behuizing veranderen? | iPhone3GSuser | Koopinformatie Nederland | 1 | 19-10-10 18:33 |
Kleur van de app-labels veranderen | Razor0ne | Jailbreak apps en thema's | 9 | 11-03-10 16:57 |
|
|