Camera flits kleur veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik hoorde zojuist van een collega van mij, die heeft een vriend (gaat altijd zo ) en die kon de kleur van zijn flitser ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera flits kleur veranderen
Hallo,
Ik hoorde zojuist van een collega van mij, die heeft een vriend (gaat altijd zo ) en die kon de kleur van zijn flitser veranderen bij zijn camera op de achterkant van zijn iPhone. Is er iemand bekend met dit leuks en zo ja, iemand enig idee hoe het heet? Alvast bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
LOL. Behalve door er een gekleurde filter over te plakken zie ik geen andere mogelijkheid.
Dat "van horen zeggen" toch altijd ... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zal me benieuwen. Zonder extra "hardware" (lees: filters en dergelijke) is het onmogelijk om de kleur van die flits te veranderen.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad. Er zit een witte led in. Die geeft alleen wit licht. Verschillende kleuren licht kun je alleen maken met meerdere (drie: rood, groen, blauw) kleuren leds.
|
|
|||
|
|||
Ik vind het ook een vreemd verhaal. Maar in de natuurkunde wordt wit licht wel opgebouwd uit de 3 RGB kleuren....
|
|
|||
|
|||
Als dit zo zou zijn zou er inderdaad een speciale led in moeten zitten.
Een zogenaamde RGB-led. Deze kan iedere mogelijke kleur creëren waaronder ook wit inderdaad. Ik ga er echter vanuit dat ze een gewone witte led in gedaan hebben die niet van kleur te veranderen is. |
|
|||
|
|||
Er zit een gewone witte led in de iphone, is dus niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Hardwarematig is dit idd niet mogelijk, wel is er een app : Hipstamatic
Daar kun je wel t eea instellen kwa flitsers en geeft dus een andere kleur over je foto. Hipstamatic iPhone App - Digital Photography Never Looked So Analog Bij deze app kun je software matig wat lenzen en flitsers instellen, hier zit ook een red, yellow en blue popup "flitser" op Gr Stephan
|
|||
|
|||
Snap die Hipstamatic toch niet helemaal hoor..
Dat zorgt toch niet voor andere kleuren van flits? grts. |
|
|||
|
|||
Nee maar net als met fotosoep kan je prima zorgen dat de kleur van de foto software matig LIJKT op een andere kleurige flits.
|
Labels |
camera, flashlight, kleuren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push notifications kleur veranderen | shockproof | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-02-11 13:43 |
sms ballonnen van kleur veranderen?! | yoyonet | Jailbreak apps en thema's | 5 | 21-11-10 23:10 |
Kleur van de iPhone behuizing veranderen? | iPhone3GSuser | Koopinformatie Nederland | 1 | 19-10-10 18:33 |
iPhone: Kleur tekst veranderen. | executioner | Jailbreak | 1 | 15-10-09 01:00 |
|
|