//

Iphone behuizing vervangen

Iphone behuizing vervangen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op veel sites gezien dat ze behuizingen verkopen voor iphones. Mijn iphone is zwaar beschadigd aan de achterkant dus ik wil het laten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-11, 15:55
Fulmaster Fulmaster is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Woerden
Berichten: 57
Exclamation Iphone behuizing vervangen

Ik heb op veel sites gezien dat ze behuizingen verkopen voor iphones.
Mijn iphone is zwaar beschadigd aan de achterkant dus ik wil het laten vervangen. Om de prijs van een achterkant maak ik me geen zorgen maar ik vind het te riskant om de iphone uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten. Weet iemand een bedrijf of site die de achterkanten van iphones vervangen (iPhone 3G)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-11, 13:01
EvdL EvdL is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Deze heb ik van mijn telecom leverancier. Ze sturen zelf de Apple reparaties naar dit bedrijf

ISN Service Nedeland iPhone en iPod reparatie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 andere hoes/behuizing/skin RoyalMess iPhone accessoires en onderdelen 5 09-02-11 17:37
Kleur van de iPhone behuizing veranderen? iPhone3GSuser Koopinformatie Nederland 1 19-10-10 18:33
iphone behuizing Kettingzaag iPhone algemeen 4 18-04-09 02:26
stukje uit behuizing iPhone 3G (ervaring?) desonnaville iPhone algemeen 4 29-01-09 17:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:08.