Iphone 4 Dock mét hoesje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik ben op zoek naar een docking station waar ik mijn Iphone 4 in kan zetten die omhulst is met een Incipio Feather ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 Dock mét hoesje
Hey allemaal,
Ik ben op zoek naar een docking station waar ik mijn Iphone 4 in kan zetten die omhulst is met een Incipio Feather Case. Het is natuurlijk mogelijk om het hoesje er vanaf te halen maar dat is wel een beetje omslachtig! Ik zoek een docking station voor op mijn bureau dus niet een voor in de auto of iets dergeljiks. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 hoesje met penhouder ? | Fieke | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 05-02-11 11:05 |
iphone4 houder/lader voor iphone met hoesje? | Erik1965 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 31-07-10 00:26 |
Hoesje met riemclip ??? | marcelca | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 13-08-09 10:04 |
hoesje met leer aan binnenkant | renevandergoot | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 14-11-08 02:34 |
|
|