//

Ideale schermprotectie

Ideale schermprotectie discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste members, ik ben sinds mijn aankoop op zoek naar de ideale schermprotectie. heb veel goeds van Bodyguardz gehoord maar ik zie dat het via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-03-11, 20:12
Marleybob Marleybob is offline
• iOS 13.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 39
Standaard Ideale schermprotectie

Beste members,
ik ben sinds mijn aankoop op zoek naar de ideale schermprotectie.
heb veel goeds van Bodyguardz gehoord maar ik zie dat het via iphoneshop het merk Zagg aangeboden wordt.
is dit in vergelijking met Bodyguardz of is Bodyguardz echt beter dan Zagg?

En waar gaat jullie voorkeur naar uit met of zonder vloeistof?

Groet,
Marley Bob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-11, 10:36
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Heb je de test gelezen? ZAGG InvisibleShield versus Bodyguardz voor iPhone 4: welke is beter? (review) - iPhone - iPhoneclub.nl

BodyGuardz dus..
  #3  
Oud 16-04-11, 10:46
Marleybob Marleybob is offline
• iOS 13.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 39
Standaard

Yes, heb inmiddels alweer 2 weken bodyguardz op mijn toestel. I D E A A L!
nu alleen nog een passende hoes om me iphone, iemand tips?!
liefst geen rubber, maar een hardcover als het mogelijk is.
  #4  
Oud 16-04-11, 10:49
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Met vloeistof: die kun je het beste en gemakkelijkst aanbrengen / posiotioneren.
  #5  
Oud 16-04-11, 10:50
Marleybob Marleybob is offline
• iOS 13.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 39
Standaard

ja met de vloeistof was het heel erg makkelijk, met name voor op de home button letten en achter op de uitsnede van de camera.

heb wel 1 of 2 mini bubbeltjes nog maar die gaan er denk ik nooit meer uit.

Marley Bob
  #6  
Oud 20-04-11, 21:11
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Ik heb de 2e SGP screenprotector erop nu, heb ook de hele beschermcase zoals in ander topic hier, maar ik vind de screenprotectie niet echt kwaliteit..Zit alweer onder de krassen..

Tuurlijk, nu zitten de krassen op de protector en niet op mijn scherm, maar ik irriteer mij aan die krassen..Heb mijn iPhone4 ook nog in een lederen hoesje altijd, dus hoe die krassen erop komen? Een maat van me heeft een dikkere matte screenprotector..Die lijkt nog steeds als nieuw...Iemand weet welke dat is? Wil wel weer een nieuwe..Goeie dit keer..Gebruikt trouwens ook eentje voor achterop..
  #7  
Oud 28-04-11, 20:56
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie Bekijk bericht
Ik heb de 2e SGP screenprotector erop nu, heb ook de hele beschermcase zoals in ander topic hier, maar ik vind de screenprotectie niet echt kwaliteit..Zit alweer onder de krassen..

Tuurlijk, nu zitten de krassen op de protector en niet op mijn scherm, maar ik irriteer mij aan die krassen..Heb mijn iPhone4 ook nog in een lederen hoesje altijd, dus hoe die krassen erop komen? Een maat van me heeft een dikkere matte screenprotector..Die lijkt nog steeds als nieuw...Iemand weet welke dat is? Wil wel weer een nieuwe..Goeie dit keer..Gebruikt trouwens ook eentje voor achterop..
Grappig dat je over die krassen op de screenprotector begint.
Dat is namelijk het verschil tussen een relatief goedkope screenprotector en de BodyGuardz. Deze laatste is namelijk van hetzelfde materiaal gemaakt als waar ze bumpers van auto's mee beschermen tegen steeninslag.
Misschien heb je op youtube ook dat filmpje gezien waar ze met een mes een iPhone proberen te bewerken en waar alleen een BodyGuardz als screenprotector op is geplakt? Moet je anders zeker even opzoeken!
Al met al is een BodyGuardz screenprotector wel iets duurder, maar kwalitatief veel beter dan de gemiddelde screenprotector.
  #8  
Oud 29-04-11, 13:14
FrankyiPhone FrankyiPhone is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb zelf een goede ervaring met iPhone 4 hard cases - iPhone 4G hoesjes - GoedkopeHoesjes.nl . Daar 2 hoesjes besteld en zeer tevreden mee. Erg goedkoop en binnen een dag binnen.
  #9  
Oud 29-04-11, 16:35
JailbreakerPro's schermafbeelding
JailbreakerPro JailbreakerPro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 301
Standaard

Nou ik wil nu de bodyguardz screnprotector bestellen maar nergens kan ik hem vinden aleen de hele body protector maar dat is niet wat ik zoek. Weet iemand een site die hem wel verkoopt met allen de front scrennprotector graag nog voor 5 uur antwoordt dan kan ik hem nog snel bestellen
__________________
All Your Need In Your Life Is An iDevice
  #10  
Oud 30-04-11, 09:15
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Ik heb de bodyguardz ook maar besteld..Wel de hele body protector..Je krijgt ook nog eens 2 setjes..Voor nog geen 18 euro..Ga er goed voor zitten als ik hem heb en ga dan denk mijn iPhone4 gewoon gebruiken met alleen die protector..Heb er wel een Sena hoesje bij, maar als ik hem eens gewoon op tafel leg, dan ligt daar toch wel een mooi ding..Zonde om in een hoesje te stoppen toch? Tja..Als hij valt? Hier in drenthe zeggen ze..As is verbraand turf...Genieten van het ding..punt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ideale koptelefoon voor sporters Sarragon iPhone accessoires en onderdelen 3 19-08-10 22:42
Ideale online TVgids voor de iPhone netvista iPhone Apps 62 02-09-09 18:54
Ideale houder iPhone KSH iPhone accessoires en onderdelen 1 25-11-08 14:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50.