Ervaringen met Getpowerpad? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft hier iemand ervaring met de iPhone 4 receiver van GETPOWERPAD ? Dit is een draadloze lader voor de iPhone 4. Ik heb contact gehad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaringen met Getpowerpad?
Heeft hier iemand ervaring met de iPhone 4 receiver van GETPOWERPAD? Dit is een draadloze lader voor de iPhone 4. Ik heb contact gehad met de klantenservice in Amerika en zij wisten mij te vertellen dat hij vanaf 17 mei in Europe leverbaar is. Het lijk me een goede oplossing voor op kantoor. Maar ik wil graag weten of iemand meer weet over de kwaliteit?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
@ Montebelleo: De GETPOWERPAD is eindelijk ook in Nederland verkrijgbaar! Ik heb onlangs de GETPOWERPAD iPhone 4 starter kit aangeschaft. Met dit is een plug en play pakket voor iPhone 4 gebruikers, je kunt direct beginnen met draadloos laden.
|
Labels |
draadloze oplader, getpowerpad, powermat, wireless charger, wireless power |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen met mobiel internet in met Duitse Simkaart | foontje | Internet in buitenland (roaming) | 17 | 06-05-15 07:37 |
GETPOWERPAD: iPhone draadloos opladen | Brittje22 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-02-11 18:38 |
ervaringen met beschermhoezen? | Elfje76 | iPhone algemeen | 1 | 22-06-10 12:29 |
Ervaringen met studentmobiel.nl | ferran | Koopinformatie Nederland | 3 | 29-09-08 13:29 |
Ervaringen met Hi? | RobertN | Overige providers Nederland | 15 | 16-11-07 00:22 |
|
|