//

Screen Protector van OneBuy, ervaringen?

Screen Protector van OneBuy, ervaringen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, heeft er iemand ervaringen met deze screenprotector? OneBuy - iPhone LCD Screen Protector De meesten die ik tegekwam waren rond de 15 euro, dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-08, 16:17
edwinvanolst's schermafbeelding
edwinvanolst edwinvanolst is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Turnhout
Berichten: 14
Question Screen Protector van OneBuy, ervaringen?

Hallo,

heeft er iemand ervaringen met deze screenprotector?
OneBuy - iPhone LCD Screen Protector

De meesten die ik tegekwam waren rond de 15 euro, dus deze leek me een koopje. Maar ik wil er liever geen die lijmresten of dergelijke achter laat. Dus ik dacht, ik vraag het effe.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-08, 18:08
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinvanolst Bekijk bericht
Hallo,

heeft er iemand ervaringen met deze screenprotector?
OneBuy - iPhone LCD Screen Protector

De meesten die ik tegekwam waren rond de 15 euro, dus deze leek me een koopje. Maar ik wil er liever geen die lijmresten of dergelijke achter laat. Dus ik dacht, ik vraag het effe.
Ik heb wel erarving met deze screenprotector ( Marktplaats.nl > iPhone Screen Protector - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Accessoires en Frontjes ), Plakt goed, doet goed ze ding en je kan hem er zo ook weer afhalen zonder lijmresten..
  #3  
Oud 13-03-08, 14:36
Adriaan Adriaan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 48
Standaard

Als je een goeie screenprotector wil moet je eens naar de invisibleShield kijken!
Ik heb gisteren de shield voor mijn iPod Touch mogen ontvangen en meteen geinstalleerd. Na een beetje geduld heb je een perfect beschermde iPhone/iPod. Toen ik het een nacht rust had gegeven was hij helemaal glad en mooi. Persoonlijk vind ik dat de grip er ook op vooruit is gegaan.
Ik kan niks zeggen over de OneBuy screenprotector, maar de invisibleShield heeft mijn verwachtingen meer dan waar gemaakt! En dat voor omgerekend 16 euro (incl. verzendkosten). Bovendien krijg je levenslange garantie, dus mocht er iets met de shield gebeuren, dan geven ze je gratis een nieuwe.

(Over die lijmresten...)
(over die lijmresten....)

Laatst gewijzigd door Adriaan; 13-03-08 om 14:40.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Screen Protector RudyL90 iPad algemeen 5 01-05-11 18:59
Screen protector ! psvunited iPhone algemeen 3 19-03-11 18:32
Mirror Screen Protector Miguelb iPhone accessoires en onderdelen 9 01-11-09 13:36
Screen protector angelus88 iPhone algemeen 1 10-07-09 10:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:01.