//

Ipod touch aansluiten op pioneer VSX-1018AH

Ipod touch aansluiten op pioneer VSX-1018AH discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,, Ik heb thuis een ipod touch en een Pioneer VSX-1018AH HTML-code: http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/VSX-1018AH-S/index.html Ik kan nu mijn ipod touch op mijn Pioneer aansluiten via een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-06-11, 21:29
brambrambram brambrambram is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 6
Standaard Ipod touch aansluiten op pioneer VSX-1018AH

Hallo,,

Ik heb thuis een ipod touch en een Pioneer VSX-1018AH
HTML-code:
http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/VSX-1018AH-S/index.html
Ik kan nu mijn ipod touch op mijn Pioneer aansluiten via een USB-kabel. Dat vind ik wel fijn, maar.... mijn probleem is eigenlijk dat er op mijn pioneer meer 1 klein beeldschermpje zit en die toont maar 1 liedje. En aangezien ik meer als 1000 liedjes op mijn ipod heb, vind ik dat wel lastig. Ook kan ik niet op mijn ipod zelf van liedje wisselen, want als ik naar musiek ga, dan staat er 'accessoire aangesloten'.

Nu is dus mijn vraag ofdat er een manier is om toch door mijn ipod muziek te scrollen terwijl dat hij aan een usb-kabel zit. (zelf wil ik liever toch een usb kabel in plaats van een analoge kabel, ik vind het geluidskwaliteit dan mooier.)
Nu had ik er al aan gedacht om een 'Apple Universal Dock' te kopen. Maar weet iemand of ik dan met dit afstandsbedieninkje van die apple dock - ook via een usb-kabel aan mijn pioneer- misschien ook door liedjes kan bladeren en wel 'beeld' heb op je ipod touch.


Alle ideeën zijn welkom!

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-11, 22:17
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

is er geen pioneer app?
  #3  
Oud 10-06-11, 18:09
brambrambram brambrambram is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij Bekijk bericht
is er geen pioneer app?
Ja die is er wel een, maar daar kun je niet zoveel mee doen, zoals van liedjes wisselen. En die kan ik ook niet met mijn pioneer receiver.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g aansluiten Pioneer AVH-3200DVD Rosbeef iPhone algemeen 6 23-03-11 15:58
Ipod touch op tv aansluiten fashionboy18 iPhone algemeen 6 12-01-09 08:26
Pioneer X1BT Autonavigatie met iPod Adapter elifafd iPhone accessoires en onderdelen 3 04-03-08 10:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.