Powerstation/laadstation wie heeft er een!? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Vroeg me af welk laadstation/powerstation julle gebruiken? Verder benieuwd naar de gebruikers ervaringen, kosten en waar die is aangeschaft? Om zo een helder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Powerstation/laadstation wie heeft er een!?
Hallo Allemaal,
Vroeg me af welk laadstation/powerstation julle gebruiken? Verder benieuwd naar de gebruikers ervaringen, kosten en waar die is aangeschaft? Om zo een helder beeld te schetsen welke juist goed zijn en welke niet. Daarbij ook gelijk een vergelijking van prijs/kwaliteit. Groetjes Jantje123 Hierbij mijn power/laad-station Aangeschaft bij BOL.COM Prijs €31,99 Ben er zeer tevreden over los van dat je het station kan opladen via het stopcontact kan dit ook middels de zon; juist een zonnecel! Ideaal op vakantie,buiten etc. als er maar zon is Benieuwd naar jullie ervaringen!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie heeft nu WEL een Los toestel binnen? | carneirodesign | Archief | 4 | 31-07-08 15:06 |
Gestolen iPhone! Wie heeft een kassabon!? | MarkBender | Archief | 29 | 24-06-08 19:39 |
2 problemen, wie heeft een oplossing? | marleen | Unlock [archief] | 9 | 29-05-08 16:01 |
Wie heeft er een oplossing themes op 1.1.3 | -kriis | Archief | 2 | 12-02-08 15:06 |
|
|