//

Problemen met bluetooth Jabra BT5020

Problemen met bluetooth Jabra BT5020 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw heeft een Iphone 4. Om handsfree te kunnen bellen gebruikt zij een Jabra BT5020. De de pairing en verbinding gaat zonder problemen. Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-08-11, 15:17
AppleJorrit AppleJorrit is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard Problemen met bluetooth Jabra BT5020

Mijn vrouw heeft een Iphone 4. Om handsfree te kunnen bellen gebruikt zij een Jabra BT5020.
De de pairing en verbinding gaat zonder problemen.
Maar als ze rijdt (Renault Twingo), wordt de kwaliteit van de verbinding (verstaanbaarheid) snel heel veel minder en uiteindelijk is ze niet meer te verstaan.
Dit probleem treedt met name op als ze daadwerkelijk rijdt. Als ze stilstaat lijkt de kwaliteit beter te zijn.
Het lijkt aan de combinatie van Iphone en Jabra te liggen. Als ze met haar telefoon in mijn auto rijdt (met ingebouwde carkit) zijn er geen problemen.
Kan iemand me helpen. Moet ik een instelling wijzigen? Heeft het zin om een nieuwe headset te kopen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-11, 21:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb geen ervaring met ingebouwde carkits maar heb deze deze week hier aangeschaft en toch wel tevreden van (alleen de voice commands zijn niet je datte maar dat is bij ieder toestel zo, ze staan er nog niet ver genoeg mee).
Smerige is ik deze week had aangekocht en twas 120 euro, nu opeens zie ik 109 euro staan,grmbbll.

Jabra Freeway Bluetooth Carkit - PDAshop.be (is wel belgie)
In nederlandse shop goedkoper 99 euro, manman, belgie is toch echt een reteduur land (en ik woon daar helaas).
Reageren

Labels
bluetooth, headset, jabra



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jabra stereo bluetooth headset "Clipper". Hionimi iPhone accessoires en onderdelen 4 17-10-10 16:02
iPhone 4 en Jabra BT320s bluetooth headset Lian1966 iPhone accessoires en onderdelen 4 21-09-10 00:23
Problemen met bluetooth autoradio ome jan iPhone algemeen 0 10-05-10 15:36
Problemen met bluetooth -nu opgelost fgmobile iPhone algemeen 0 11-11-09 21:25
Na 2.0.2 update problemen met bluetooth kauwgomballen iPhone algemeen 8 02-09-08 19:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:05.