Problemen met bluetooth Jabra BT5020 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw heeft een Iphone 4. Om handsfree te kunnen bellen gebruikt zij een Jabra BT5020. De de pairing en verbinding gaat zonder problemen. Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met bluetooth Jabra BT5020
Mijn vrouw heeft een Iphone 4. Om handsfree te kunnen bellen gebruikt zij een Jabra BT5020.
De de pairing en verbinding gaat zonder problemen. Maar als ze rijdt (Renault Twingo), wordt de kwaliteit van de verbinding (verstaanbaarheid) snel heel veel minder en uiteindelijk is ze niet meer te verstaan. Dit probleem treedt met name op als ze daadwerkelijk rijdt. Als ze stilstaat lijkt de kwaliteit beter te zijn. Het lijkt aan de combinatie van Iphone en Jabra te liggen. Als ze met haar telefoon in mijn auto rijdt (met ingebouwde carkit) zijn er geen problemen. Kan iemand me helpen. Moet ik een instelling wijzigen? Heeft het zin om een nieuwe headset te kopen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen ervaring met ingebouwde carkits maar heb deze deze week hier aangeschaft en toch wel tevreden van (alleen de voice commands zijn niet je datte maar dat is bij ieder toestel zo, ze staan er nog niet ver genoeg mee).
Smerige is ik deze week had aangekocht en twas 120 euro, nu opeens zie ik 109 euro staan,grmbbll. Jabra Freeway Bluetooth Carkit - PDAshop.be (is wel belgie) In nederlandse shop goedkoper 99 euro, manman, belgie is toch echt een reteduur land (en ik woon daar helaas). |
Labels |
bluetooth, headset, jabra |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jabra stereo bluetooth headset "Clipper". | Hionimi | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 17-10-10 16:02 |
iPhone 4 en Jabra BT320s bluetooth headset | Lian1966 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 21-09-10 00:23 |
Problemen met bluetooth autoradio | ome jan | iPhone algemeen | 0 | 10-05-10 15:36 |
Problemen met bluetooth -nu opgelost | fgmobile | iPhone algemeen | 0 | 11-11-09 21:25 |
Na 2.0.2 update problemen met bluetooth | kauwgomballen | iPhone algemeen | 8 | 02-09-08 19:11 |
|
|