Problemen met bluetooth -nu opgelost discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had deze week usb drive geïnstalleerd. Op een gegeven moment zit ik in de auto en mijn connectie met de carkit valt weg met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met bluetooth -nu opgelost
Ik had deze week usb drive geïnstalleerd.
Op een gegeven moment zit ik in de auto en mijn connectie met de carkit valt weg met de iphone. Wat ik ook probeerde ik kreeg het niet meer aan de praat, de iphone bleef maar zoeken naar apparaten. Ik stond op het punt de iphone volledig te herstellen van de back-up, toen ik dacht aan de installatie van de usb drive soft. Ik verwijder deze en wat dacht je. terug connectie met de phone. Dus bij deze als je problemen krijgt met bluetooth , misschien even denken aan de geïnstalleerde software. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile problemen opgelost? | Guest-20190305175423 | Odido (T-Mobile) | 2 | 19-06-10 22:43 |
Bluetooth probleem BMW opgelost met firmware 2.0 | Bounce | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 01-10-08 10:47 |
Na 2.0.2 update problemen met bluetooth | kauwgomballen | iPhone algemeen | 8 | 02-09-08 19:11 |
Problemen installer opgelost | febe | iPhone algemeen | 56 | 17-07-08 16:13 |
|
|