werken deze oordopjes? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Ik heb een iphone 4 en wil oordopjes om muziek te kunnen luisteren. de echte oordopjes van apple vind ik namelijk niet lekker zitten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
werken deze oordopjes?
hoi,
Ik heb een iphone 4 en wil oordopjes om muziek te kunnen luisteren. de echte oordopjes van apple vind ik namelijk niet lekker zitten en wil dus in-ear oordopjes. nu ben ik webshop ioordopjes.nl waar ik deze inears tegen kwam: Philips SHE3583 In-Ear Oordopjes Roze - iOordopjes.nl mijn vraag: kunnen deze oordopjes op mijn iphone 4? dat kan ik namelijk niet vinden. hoe zit dat? verder vraag ik mij af, zijn deze oordopjes nog ergens anders goedkoper te krijgen dan bij ioordopjes? graag hoor ik van jullie iphone gebruikers. gr. Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Of ze ergens goedkoper te krijgen zijn kun je met de Tweakers Pricewatch controleren:
Philips SHE3583 (Roze) prijzen | Electronics | Tweakers.net Pricewatch
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zit geen afstandsbediening in het snoer dus die functie kun je niet gebruiken.
|
|||
|
|||
oke bedankt voor jullie reacties. zo'n afstandsbediening in het snoer hoeft van mij niet.
ik zie dat hun de goedkoopste zijn van nederland??? 9,95 + 4,95 verzendkosten = 14,90 en dus goedkoper dan de rest. ze staan alleen niet bij het lijstje op tweakers pricewatch, waarom? ik zal ze dan maar gaan bestellen |
|
|||
|
|||
Hier kan je zo ook zeer goedkoop krijgen: Hoofdtelefoon - China2NL
|
|
|||
|
|||
Graag iemand die mij kan vertellen of dit de prijs waard is.
bol.com | Monster Beats by Dr Dre PowerBeats - Koptelefoon met oorclip - Rood, Monster... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze lijken mij wel goed: MEElectronics A151 Balanced Armature In-Ear Headphones | eBay Review: [REVIEW] MEElectronics A151 |
|
|||
|
|||
Dat er betere zijn wist ik al wel,alleen gaat het mij hierom,dat
in-ear dopjes zoals jij die aanprijst altijd uit m,n oren vallen wat ik ook doe,vandaar dat ik deze op mijn netvlies had staan,omdat ze ook net als die apple dingen te gebruiken zijn met de ipod. Dus ik zoek dopjes die niet uitvallen <rare zin eigenlijk,maar je begrijpt me wel denk ik.in elk geval dank voor je reactie Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je kunt ook budfits bestellen voor je standaard oordopjes. Kijk maar eens bij de forumsponsor iphonehoes.nl.
|
|
|||
|
|||
Okee dank voor de tip
|
Labels |
dennis, iphone, oordopjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Zou deze jailbreak werken? | MasterMac | Jailbreak | 7 | 11-09-10 11:29 |
Barstjes in behuizing en oordopjes werken niet meer goed | matsoft | iPhone algemeen | 4 | 12-05-09 11:29 |
oordopjes werken niet :S | Daan826 | iPhone algemeen | 9 | 14-02-09 13:42 |
|
|