Zou deze jailbreak werken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik kwam op deze site, waar ze beweren een jailbreak te hebben voor 4.1: How To Jailbreak 4.1 on iPhone 4 Zou dit kloppen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zou deze jailbreak werken?
Hoi,
ik kwam op deze site, waar ze beweren een jailbreak te hebben voor 4.1: How To Jailbreak 4.1 on iPhone 4 Zou dit kloppen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
lijkt niet zo betrouwbaar..
|
|
|||
|
|||
Wat kan er fout gaan wanneer je dit gaat proberen?
|
|
||||
|
||||
Virus wordt geinstalleerd op je PC. Dat kan gebeuren.
|
|||
|
|||
Een goede virusscanner zou dit moeten zien toch?
Maar De website die wordt aangegeven in het filmpje bestaat niet eens dus zal het wel fake zijn. |
|
||||
|
||||
En er is geen enkel bewijs. Ik zie geen iPhone met 4.1 en Cydia. Alleen wat schermpjes waarop 'Jailbreaking' staat. Dus niet kopen, en er gewoon maar helemaal niet naartoe gaan. Slotje?
|
|
|||
|
|||
Jailbreaks zijn altijd gratis hè!
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, dit is gewoon fake.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlock alle modellen zou nu moeten werken....????? | a.onderwater | Unlock | 1 | 16-02-11 16:25 |
Ideetje, zou dit werken? | metalmakker | iTunes | 3 | 10-10-10 14:50 |
iPhone 3G: Zou dit gaan werken en is de iphone dan alsnog te unlocken? | Nick-kermis | Unlock | 3 | 18-03-10 10:09 |
Zou ik deze kopen? | IphoneHolic | Archief | 9 | 07-11-09 10:07 |
Een gedowngrade Iphone van 1.1.1 naar 1.0.2 zou moeten werken met supersim? | licious | Archief | 6 | 10-10-07 01:26 |
|
|