Zou dit gaan werken en is de iphone dan alsnog te unlocken? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iphone van iemand kado gekregen(Heeft hem zelf een korte periode gebruikt en had hier totaal geen verstand van, ook niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zou dit gaan werken en is de iphone dan alsnog te unlocken?
Hallo allemaal,
Ik heb een iphone van iemand kado gekregen(Heeft hem zelf een korte periode gebruikt en had hier totaal geen verstand van, ook niet wat hij gedaan heeft qua updates etc), betreft een 3G 8GB met firmwareversie 3.1.3 en met een baseband van 05.12.01 Omdat de Iphone gelockt is met T-Mobile heb ik er tot nu toe niks aan. Ik zit zelf bij Telfort en omdat daar mijn simonly abbo voorlopig nog niet afloopt ben ik genoodzaakt bij Telfort te blijven. Thuis hebben wij draadloos internet, maar dat nu nog even ter zijde. Ik ben op diverse fora eens gaan snuffelen en zoeken en toen bedacht ik me iets, ben zelf een leek op dit gebied, daarom de post op dit forum in de hoop dat jullie met kunnen helpen. Allereerst lees ik dat ik mijn 3.1.3 kan downgraden naar 3.1.2 dat te doen is met diverse programma's. Tevens lees ik dat ik de baseband die nu 05.12.01 is kan downgraden naar 04.26.08. Daarna las ik door verder te kijken dat wanneer ik een baseband van 04.26.08 heb deze met UltraSn0w kan unlocken. Dus hier mijn plan:
Zo nee, hoezo niet? Alvast hartelijk bedankt en hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen! Groetjes Nick Laatst gewijzigd door Nick-kermis; 17-03-10 om 19:09. Reden: typefout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gaat alleen werken als je bootloader 5.8 hebt
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Fuzzyband installeren en die zal het je wel vertellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Zou de iPhone4 los verkocht gaan worden in Nederland? | woestewillem | Koopinformatie Nederland | 10 | 21-10-10 18:17 |
Ideetje, zou dit werken? | metalmakker | iTunes | 3 | 10-10-10 14:50 |
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten | RobertLP | Koopinformatie Nederland | 23 | 30-07-10 13:52 |
zou het hier om een echte gs 16 gb gaan? | bennybreda | Koopinformatie Nederland | 4 | 25-01-10 11:09 |
|
|