Iphone 3gs batterij + connector + mute knop. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus onlangs al jaartje mijn iphone 3Gs. en nu is mijn connector niet helemaal 100 meer, ook doet mijn mute knop strange en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs batterij + connector + mute knop.
Ik heb dus onlangs al jaartje mijn iphone 3Gs.
en nu is mijn connector niet helemaal 100 meer, ook doet mijn mute knop strange en me batterij is lame wat gewoon 1x in de zoveeltijd voorkomt. en me achterkant zit vol met haarscheuren/krassen. nou leek mij wel wat om dus gewoon en achterkantje te kopen met daar al in nieuwe onderdelen zoiets als dit: http://www.mobilesupplies.nl/apple-i...t-p-11463.html Zou dit werken? en is deze site ook betrouwbaar? grote kans dat tik voor een witte behuizing wil gaan. dit lijkt me ook wel 'vet' opzich. heeft iemand hier verder ook ervaring mee? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ben ook benieuwd, zou dit ook moeten kopen
ervaringen ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mute knop | Moffel | iPhone algemeen | 0 | 16-05-11 15:27 |
Mute knop?? | missvirusje | iPhone algemeen | 0 | 01-05-11 01:41 |
Mute knop en landscape knop ipad | gemakki | iPad algemeen | 17 | 22-12-10 21:23 |
Glas vervangen + achterkant + mute knop | hockeyboer | iPhone algemeen | 5 | 08-03-10 23:05 |
Mute-Knop afgebroken | Colin. | Archief | 3 | 06-04-09 14:30 |
|
|