nieuwe achterkant discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ff tip voor de mensen die hun Iphone een keer klein beetje willen oppimpen Heb van het weekend deze erop gezet Moet zeggen dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
nieuwe achterkant
ff tip voor de mensen die hun Iphone een keer klein beetje willen oppimpen
Heb van het weekend deze erop gezet Moet zeggen dat ik er wel erg blij mee ben Is weer eens wat anders |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
tja, origineel is het niet echt meer ...
Geef je iPhone 4 een achterkant van metaal - iPhone - iPhoneclub.nl Heb deze ook liggen en die heeft er amper 1uur opgestaan. |
|
||||
|
||||
haha
ik loop een beetje achter geloof ik ik vind het wel mooi hoor |
|
|||
|
|||
Ik gebruik 'm, vind ze erg mooi en dan heb je eens wat anders dan al die iPhone's.
Laatst gewijzigd door XIII; 16-05-11 om 17:57. Reden: Opschonen |
|
||||
|
||||
Alleen jammer dat de voorkant dan niet meer matcht, zouden ze dan ook eigenlijk een matchende voorkant op moeten maken..
|
||||
|
||||
opzich gaat dat prima hoor omdat het mooi overloopt met de zijkant
|
|
|||
|
|||
En waar heb je deze besteld/gekocht als ik vragen mag? Ziet er goed uit imo.
|
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad leuk uit. Ben zelf alleen nogal zuinig op m'n garantie.
|
||||
|
||||
Citaat:
Duurt welgeteld een paar seconden. Die originele staat er dan ook even snel weer op. Er is nergens iets waaraan je kan zien dat je de iphone hebt opengedaan. |
|
||||
|
||||
Zijn de schroefjes niet gemarkeerd? Kan me niet voorstellen dat Apple zich hier niet tegen indekt.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat zijn gemarkeerde schroefjes...
Maar goed, het is een feit dat je geen garantie meer hebt wanneer je je iPhone opent. Echter is de kans aanwezig dat een reparatiecentrum er niet achter komt als je de achterkant een keer los hebt gehad. Er van uit gegaan dat je de schroefkoppen niet beschadigd. |
|
||||
|
||||
Ik heb er zelf sinds kort een doorzichtige achterkant op zitten. Krasvrij kunststof. Tot nu toe (na 2 weken) geen enkele kras.
|
||||
|
||||
heb je daar een foto van
vond die er ook wel geinig uitzien |
|
|||
|
|||
Erg geinig allemaal idd!
Ik heb mijn origineel zelf vervangen voor een rode van glas ( via Just Another iPhone ) en ben tot nog toe erg tevreden.. (Bijna) niet te onderscheid en van het origineel en ziet er sterk en krasbestendig uit! Hopen dat dit zo blijft. |
|
|||
|
|||
En nogmaals (waarschijnlijk is er overheen gelezen), waar heeft DrDecibel hem vandaan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb deze ook al een 2 maand zitten, maar ben er niet tevreden over.
het metaal krast direct, wat me echter een zorg zal wezen, maar het probleem is dat het glasje van de lens er "uit" komt, zodat dit nog het meest krassen van al vertoont, wat niet optimaal is voor de fotokwaliteit. mvg Knibber |
|
|||
|
|||
niet loskomend, maar te ver uitstekend ivm de rest van de achterkant, zodat het glasje van de lens altijd eerst de krassen opvangt hij het neerleggen van de iphone.
waarschijnlijk zijn er verschillende producenten in die namaak-shizzle, en misschien heb ik er gewoon de foute uitgenomen. buiten het bekraste lensglaasje is het wel een mooie oplossing voor mensen die een carkit ofzo gebruiken en daardoor geen hoesje kunnen steken. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een nieuwe achterkant liggen, als iemand nog interesse heeft PM me maar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem na nieuwe achterkant | Sneeuwpop | iPhone algemeen | 0 | 29-12-10 18:42 |
Mensen pas op met je nieuwe iphone4 krassen achterkant. | zenid | iPhone algemeen | 6 | 21-09-10 18:49 |
Succesvol nieuwe achterkant op 3G gezet! | iWilco | iPhone algemeen | 1 | 14-08-10 23:53 |
Nieuwe achterkant | help | iPhone algemeen | 30 | 25-01-10 01:15 |
|
|