//

Probleem na nieuwe achterkant

Probleem na nieuwe achterkant discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iphone kenners, Nadat mijn iphone op de grond was gevallen zat er een barst in de achterkant van mijn 3GS. Dat vond ik toch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-10, 18:42
Sneeuwpop Sneeuwpop is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard Probleem na nieuwe achterkant

Hallo Iphone kenners,

Nadat mijn iphone op de grond was gevallen zat er een barst in de achterkant van mijn 3GS. Dat vond ik toch wel zonde en heb dan ook een nieuwe achterkant gekocht.

Die heb ik er vandaag ingezet, maar dat is volgens mij niet helemaal goed gegaan. Als ik de iphone nu weer inschakel licht het scherm een soort van grijs op gedurende enkele seconden en daar houdt het mee op. Iemand enig idee of er misschien een bepaald soort stekkertje niet helemaal goed zit?

Groeten Robin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe achterkant DrDecibel iPhone accessoires en onderdelen 20 23-08-11 15:18
Mensen pas op met je nieuwe iphone4 krassen achterkant. zenid iPhone algemeen 6 21-09-10 18:49
Succesvol nieuwe achterkant op 3G gezet! iWilco iPhone algemeen 1 14-08-10 23:53
Nieuwe achterkant help iPhone algemeen 30 25-01-10 01:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:42.