Probleem na nieuwe achterkant discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iphone kenners, Nadat mijn iphone op de grond was gevallen zat er een barst in de achterkant van mijn 3GS. Dat vond ik toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem na nieuwe achterkant
Hallo Iphone kenners,
Nadat mijn iphone op de grond was gevallen zat er een barst in de achterkant van mijn 3GS. Dat vond ik toch wel zonde en heb dan ook een nieuwe achterkant gekocht. Die heb ik er vandaag ingezet, maar dat is volgens mij niet helemaal goed gegaan. Als ik de iphone nu weer inschakel licht het scherm een soort van grijs op gedurende enkele seconden en daar houdt het mee op. Iemand enig idee of er misschien een bepaald soort stekkertje niet helemaal goed zit? Groeten Robin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe achterkant | DrDecibel | iPhone accessoires en onderdelen | 20 | 23-08-11 15:18 |
Mensen pas op met je nieuwe iphone4 krassen achterkant. | zenid | iPhone algemeen | 6 | 21-09-10 18:49 |
Succesvol nieuwe achterkant op 3G gezet! | iWilco | iPhone algemeen | 1 | 14-08-10 23:53 |
Nieuwe achterkant | help | iPhone algemeen | 30 | 25-01-10 01:15 |
|
|