//

de nieuwe in-ear oordopjes van Apple

de nieuwe in-ear oordopjes van Apple discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey ik heb een vraagje, zouden de nieuwe oordopjes ( http://store.apple.com/nl/product/MA850?mco=MjM4NDM ) op de iPhone (1gen.) werken? het staat er niet bij, maar zou het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-08, 17:16
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Question de nieuwe in-ear oordopjes van Apple

hey ik heb een vraagje, zouden de nieuwe oordopjes ( http://store.apple.com/nl/product/MA850?mco=MjM4NDM) op de iPhone (1gen.) werken? het staat er niet bij, maar zou het komen omdat het een 4pins is (dus 2 voor stereo 1 voor do mic en 1 voor het volume) als ik deze zou aanschaffen zou de mic (inclusied button) dan wel werken?

dan mijn 2e vraag is 80 euro een redelijke prijs? 5Hz-21kHz met aparte tweeter en woofer? i heb gehoord dat oortjes met deze specs 300 dollar niet vreemd is. en heeft iemand ervaringe met soort gelijke oortjes, zijn ze (veel) beter dan de standaart oordopjes?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-08, 19:15
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Volume knop werkt volgens mij niet. De rest werkt wel. Moet je even via google zoeken.
Je antwoordt op vraag 2 is nogal moeilijk, omdat er nog geen echt goede reviews van de oordopjes zijn. Ik denk zelf dat 80 euro niet veel is voor zulke oordopjes.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 19-10-08, 17:09
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Je antwoordt op vraag 2 is nogal moeilijk, omdat er nog geen echt goede reviews van de oordopjes zijn. Ik denk zelf dat 80 euro niet veel is voor zulke oordopjes.
het gaat me niet per-se om deze oortjes, volgens mij zijn ze nog niet verkrijgbaar. maar oortjes met een aparte tweeter en woofer, merk je het verschil echt? ik vind zelf dat de standaard dopjes wat bass missen. De oortjes van V-moda vind ik ook erg mooi, en liggen ongeveer in de zelfde prijsklasse, iemand een advies, de dopjes van apple, van v-moda, of misschien iets heel anders?
  #4  
Oud 19-10-08, 19:44
xa4cornelis xa4cornelis is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

V moda zijn het beste!!!!

echt super sound zit er in die dingen, volgens mij kan het niet beter
  #5  
Oud 25-10-08, 16:11
diederikb's schermafbeelding
diederikb diederikb is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 17
Standaard

volgens steve komen die oordopjes deze maand nog uit, dat lijkt me sterk. Volgens de meeste forums werken de oordopjes wel op de 3G over de 1gen. iphone is nog niet veel info.. waarschijnlijk werkt alleen de pause & play functie.. dat zou echt jammer zijn...
  #6  
Oud 05-11-08, 13:41
Freddy Freddy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 13
Standaard

waar blijven ze nou
  #7  
Oud 10-12-08, 19:08
Boeiend Boeiend is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik heb ze vandaag binnen gekregen (vorige week woensdag direct besteld bij beschikbaar komen). En ik kan bevestigen dat de volume knoppen niets doen.
  #8  
Oud 10-12-08, 19:37
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Kun je een korte review geven
  #9  
Oud 10-12-08, 23:37
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

Kun je me vertellen of de mic werkt? Want dat is wel echt een must voor me.
Inderdaad, een korte review zou fijn zijn ik twijfel nog steeds
  #10  
Oud 11-12-08, 19:46
M@cer M@cer is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Purmerend
Berichten: 15
Standaard

Het geluid uit deze dopjes schijnt niet echt top te zijn..
Ik heb gisteren de NUFORCE NE-7M besteld, deze kosten rond de 50 euro en de reacties op head-fi.org zijn zeer positief.
  #11  
Oud 11-12-08, 19:54
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M@cer Bekijk bericht
Het geluid uit deze dopjes schijnt niet echt top te zijn..
Ik heb gisteren de NUFORCE NE-7M besteld, deze kosten rond de 50 euro en de reacties op head-fi.org zijn zeer positief.
Hoe weet je dat de in ear dopjes niet zo goed zijn? En heeft die 7m ook een mic? (sorry dat ik het niet gewoon zelf opzoek maar mssh gelijk ook wel handig om erbij te zetten op het forum)
  #12  
Oud 11-12-08, 20:34
M@cer M@cer is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Purmerend
Berichten: 15
Standaard

Misschien even te kort door de bocht geweest, hier een link naar een review van de nieuwe oordopjes. Ze zijn niet slecht, maar voor dat geld kan je betere oordopjes krijgen. Van dual driver oordopjes verwacht je toch niet dat deze op alle categorieën voorbij gestreefd wordt door de Shure SE110.

Lightning Review: New Apple In-Ear Headphones

De NuForce die ik besteld heb hebben ook een microfoon, hier een link naar de shop waar ik ze besteld heb en een link naar de site waardoor ik deze oordopjes tegen kwam. Zodra ik ze binnen heb zal ik er wel even een stukje over schrijven en vergelijken met mijn Sony MDR-EX85 inear.

Laatst gewijzigd door M@cer; 11-12-08 om 20:41.
  #13  
Oud 11-12-08, 20:43
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

inderdaad ook mooie oordopjes. Alleen ben ik z'n persoon die te veel betaalt als het product er maar goed uitziet, niet dat de NuForce lelijk zijn, maar Apple weet zijn producten toch weer net dat zetje te geven. neem de mic bijvoorbeeld, erg klein maar werkt toch goed, en heeft zelfs een (of bij de in-ear 3) knopjes (die ik veel gebruik).
  #14  
Oud 11-12-08, 21:00
Boeiend Boeiend is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Als ik ze vergelijk met mijn CX-400 die ik hiervoor had zijn ze minder luid, en zit er minder bas in. Maar misschien moeten ze nog enigsinds ingespeeld worden en wordt het nog beter.
  #15  
Oud 11-12-08, 21:01
M@cer M@cer is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Purmerend
Berichten: 15
Standaard

De microfoon van de NuForce mag er anders ook zijn



Ik hou ook van mooie producten, maar kijk liever wel wat verder, want geluidskwaliteit is voor mij toch het belangrijkste.
  #16  
Oud 16-12-08, 11:45
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Ik heb vrijdag de "in-ears" van Apple binnengekregen! Ben er errug happy mee, want die std dingen gaan op een gegeven moment pijn doen aan je oren. Dit zit veel beter en met de verschillende doppies die er bij krijgt, passen ze waarschijnlijk in ieder oor. Helaas kun je ze niet heel hard zetten, mijn oren kunnen nog wel iets meer hebben... Wat zegt je? Mijn oren kunnen nog wel wat meer hebben. Ha,ha. Nee, weer een top product uit de Apple keuken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Op zoek naar nieuwe in-ear oordopjes h0tsh0t iPhone accessoires en onderdelen 8 31-08-09 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.