van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allen, ik heb een iPhone waarvan de power-button niet lang werkt. Daarom kan ik het toestel alleen herstarten door softwarematig een reboot te laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore
Hey allen,
ik heb een iPhone waarvan de power-button niet lang werkt. Daarom kan ik het toestel alleen herstarten door softwarematig een reboot te laten uitvoeren. toestel is vastgelopen, en ik wilde via ziphone naar recovery mode gaan, en dan weer naar normal mode (ziphone ondersteunt dit soort acties). blijkt nu hij in recovery mode staat, hij niet meer kan gevonden worden door ziphone (of door ibrickr), maar wel door itunes. Itunes geeft namelijk duidelijk aan dat het toestel in recovery mode staat. Nu wil ik mijn data op het toestel niet kwijt, en wil ik dus niet restoren. Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Krijg je dan een ip zodat via een sftp je data kan afhalen om daarna toch te restoren ?
Misschien daar toch eens naar kijken. |
|
|||
|
|||
bij mijn weten heb je in recovery mode nog geen geladen OS, dus sshd zal niet draaien, ook al heb je een IP adres (wat ik betwijfel trouwens)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Upgrade met custom firmware van sn0wbreeze naar 4.2.1. Nu vast in recovery mode | Aapje | Jailbreak | 8 | 18-04-11 17:22 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
Recovery mode, snel naar de appstore | Richard.v.Naam | iPhone algemeen | 11 | 22-12-09 16:35 |
DFU, Recovery & Restore Mode ? | Undertaxxx | Unlock [archief] | 4 | 23-03-08 14:15 |
iphone wil niet meer naar normal mode | kleeuwenkamp | iPhone algemeen | 2 | 17-03-08 15:26 |
|
|