//

van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore

van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allen, ik heb een iPhone waarvan de power-button niet lang werkt. Daarom kan ik het toestel alleen herstarten door softwarematig een reboot te laten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-08, 18:12
phoneI phoneI is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore

Hey allen,

ik heb een iPhone waarvan de power-button niet lang werkt. Daarom kan ik het toestel alleen herstarten door softwarematig een reboot te laten uitvoeren.

toestel is vastgelopen, en ik wilde via ziphone naar recovery mode gaan, en dan weer naar normal mode (ziphone ondersteunt dit soort acties).

blijkt nu hij in recovery mode staat, hij niet meer kan gevonden worden door ziphone (of door ibrickr), maar wel door itunes. Itunes geeft namelijk duidelijk aan dat het toestel in recovery mode staat.

Nu wil ik mijn data op het toestel niet kwijt, en wil ik dus niet restoren.

Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-08, 19:28
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Krijg je dan een ip zodat via een sftp je data kan afhalen om daarna toch te restoren ?
Misschien daar toch eens naar kijken.
  #3  
Oud 10-08-08, 19:36
phoneI phoneI is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

bij mijn weten heb je in recovery mode nog geen geladen OS, dus sshd zal niet draaien, ook al heb je een IP adres (wat ik betwijfel trouwens)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Upgrade met custom firmware van sn0wbreeze naar 4.2.1. Nu vast in recovery mode Aapje Jailbreak 8 18-04-11 17:22
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 02:02
Recovery mode, snel naar de appstore Richard.v.Naam iPhone algemeen 11 22-12-09 16:35
DFU, Recovery & Restore Mode ? Undertaxxx Unlock [archief] 4 23-03-08 14:15
iphone wil niet meer naar normal mode kleeuwenkamp iPhone algemeen 2 17-03-08 15:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.