Outlook geeft bezette postvak aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn @home adres ook in mijn iPhone hebben. Is allemaal gelukt en ik kan daar de mailtjes op ontvangen en versturen. Maar nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Outlook geeft bezette postvak aan
Ik wil mijn @home adres ook in mijn iPhone hebben. Is allemaal gelukt en ik kan daar de mailtjes op ontvangen en versturen. Maar nu zegt mijn outlook op de pc als ik daar de mailtjes wil ontvangen dat de postvak door een andere e-mailtoepassing.
Maar ik wil het dus op beide kunnen gebruiken. Iemand een oplossing? Lijkt het in 1 keer weer te doen terwijl ik niks veranderd heb Laatst gewijzigd door RHCPeter; 10-08-08 om 17:29. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost
|
|
||||
|
||||
Dit komt doordat er een "lock" op je mailbox komt te staan zodra je, je mail ophaalt.
Zodra je mail applicatie deze verbinding niet correct stopt blijft de lock bestaan totdat de mailserver zelf doorkrijgt dat je geen mail meer binnen haalt. vandaar dat het vanzelf is opgelost
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail/IMAP Inkomend/Postvak In niet beschikbaar | srf0611 | iPhone algemeen | 8 | 13-03-12 16:01 |
Iphone 4 geeft herstel aan | caniman | iPhone algemeen | 1 | 24-04-11 18:57 |
Iphona aan, geen toegang tot webmail en outlook | dutchronnie | iPhone algemeen | 0 | 03-02-11 12:08 |
sms graag onder elkaar in postvak in, geen tekstballonnen! | saskiaaa72 | iPhone algemeen | 0 | 12-02-10 16:07 |
Extra postvak(ken) in Exchange | vdzande | iPhone algemeen | 17 | 03-11-08 16:14 |
|
|