Gmail/IMAP Inkomend/Postvak In niet beschikbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik zit met een probleempje. Ik heb de laatste week de hele tijd het volgende: Ik hoor het email-geluidje en wil m'n nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gmail/IMAP Inkomend/Postvak In niet beschikbaar
Hallo allemaal!
Ik zit met een probleempje. Ik heb de laatste week de hele tijd het volgende: Ik hoor het email-geluidje en wil m'n nieuwe email lezen. Ik ga naar de mail-app en dan staat er bij 'Postvak In' een 1-tje, maar als ik op Postvak In klik, gebeurt er niks. Óf wat soms ook gebeurt: Ik hoor het email-geluidje en wil m'n nieuwe email lezen. Ik ga naar de mail-app en dan is 'Postvak In' ineens veranderd in 'Inkomend', maar deze is grijs i.p.v. zwart, wat dus betekent dat ik er niet op kan klikken. Ik moet dan elke keer wachten of via 'Alle nrrichten' de nieuwe email bekijken. Erg irritant. Iemand die hier ook last van heeft/had en/of een oplossing voor weet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
ik heb exact hetzelfde probleem... heeft iemand hier al een oplossing voor? |
|
|||
|
|||
Ik heb ook dit probleem! Erg raar en verveldend :-( hoop dat iemand al een oplossing heeft gevonden!
|
|
|||
|
|||
Same here....
Misschien hebben ze het een en ander veranderd bij de servers? Bij mij overkomt het met m'n Gmail-account, ik weet niet of dit bij voorgaande personen ook het zo is? Want in dat geval ligt het misschien aan Google of haar servers oid... |
|
|||
|
|||
Even opnieuw account toevoegen, werkte bij mij ook.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn gmail account al 10 keer opnieuw toegevoegd, maar het wil maar niet lukken Kan je misschien je instellingen posten? Misschien gebruik je andere dan wij doen?
|
|
||||
|
||||
Ik moet de eerste iPhone-gebruiker die hier geen last van heeft nog tegenkomen, lijkt mij dus eerder een bug in de firmware.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
check dat er geen label gemaakt zijn in gmail direct onder inbox (postvak in). als je dat doet dan zal de inbox greyed out zijn.
Ik had labels direct onder mijn postvak in en de ipad begrijpt dat niet. Toen ik de label had verwijderd (in gmail via een webbrowser), werd mijn postbak in op de iPad weer zichtbaar |
|
|||
|
|||
Bedankt, dit werkt voor mij!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail IMAP werkt plotseling niet meer | wijkerslooth | iPhone algemeen | 19 | 30-08-13 11:19 |
Gmail IMAP Aanpassen | MarkBender | iPhone algemeen | 6 | 24-01-08 23:38 |
gmail en imap | rikkie123 | iPhone algemeen | 8 | 17-01-08 13:04 |
Gmail IMAP: klein lettertype | Ketsjap | iPhone algemeen | 1 | 14-11-07 00:33 |
|
|