gmail en imap discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Imap van gmail werkt perfect voor mij, op mijn macbook en iphone, alleen kan je ook instellen dan hij op de webserver van gmail alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gmail en imap
Imap van gmail werkt perfect voor mij, op mijn macbook en iphone, alleen kan je ook instellen dan hij op de webserver van gmail alles bewaart, dus als je iets wist in je inbox het wel op gmail blijft staan?
groeten rik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Van tuaw.com:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Inmiddels werkt ook hier Gmail met IMAP uitstekend. Ik moest er nog even op wachten, want ik gebruik Google apps for domains.
@Spree: dank voor de aanvulling, erg nuttig! |
|
||||
|
||||
Hallo,
bij Mail heb ik Anders gekozen (VOOR IMAP) daar heb ik mijn gmail gegevens ingevuld, maar dan wordt er gevraagd naar inkomende mail server en uitgaande mailserver (SMTP) .. weet iemand wat ik daar moet invullen of waar ik dat kan vinden? |
|
||||
|
||||
Citaat:
gmail (imap) werkt nu bij mij (inkomend, prullenmand, alle berichten, concepten, met ster, prullenbak, spam en verzonden berichten. maar [Gmail] werkt niet, als ik op dit klik krijg ik de volgende melding: [Gmail] kan niet worden geopend. mail kan deze postbus op de server 'imap.gmail.com' niet openen. Deze serverfout heeft zich voorgedaan: Unknown Mailbox: [Gmail] (Failure) Kan iemand mij hiermee helpen? |
|
||||
|
||||
Ik heb het net ook ingesteld: Maar ik krijg inderdaad dezelfde melding als hierboven (post #6), maar dan in het Engels.
Cannot Get Mail The connection to the server "imap.google.com" failed. Ik heb alle instellingen juist gedaan volgens post #5. Wie weet wat ik moet doen? |
|
||||
|
||||
Ik probeer deze topic weer in leven te brengen. Ik krijg nog steeds hetzelfde melding, weet iemand wat er aan de hand is of wat ik verkeerd doet?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail IMAP werkt plotseling niet meer | wijkerslooth | iPhone algemeen | 19 | 30-08-13 11:19 |
Gmail IMAP laat geen berichten zien? | jorugu | iPhone algemeen | 0 | 19-06-09 13:31 |
Gmail IMAP Aanpassen | MarkBender | iPhone algemeen | 6 | 24-01-08 23:38 |
Gmail IMAP: klein lettertype | Ketsjap | iPhone algemeen | 1 | 14-11-07 00:33 |
|
|