Waar staat die taalinstelling nu weer ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo all, Ik heb een OTB 1.1.2 met heel het jailbreak-verhaal en de ifoneguide-taalinstellingen en T9 maar... de datum staat nog in het Engels en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar staat die taalinstelling nu weer ???
Hallo all,
Ik heb een OTB 1.1.2 met heel het jailbreak-verhaal en de ifoneguide-taalinstellingen en T9 maar... de datum staat nog in het Engels en de T9 is in het Engels Waarschijnlijk wel snel op te lossen ware het niet dat ik geen taalinstellingen meer heb Dat staat toch normaal onder "Instellingen (settings)" dan "Algemeen" ? Kan er me iemand verder helpen ? Jochen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij duurt het langer m jouw post te plaatsen dan het zoeken waarnaar je vraagt....
Maar goed: Instellingen/ Algemeen/Internationaal. dan regio formaat |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb : "Instellingen/ Algemeen" Maar geen Internationaal !! Info Thuisknop Datum en Tijd Automatisch slot Vijferslot Netwerk Bluetooth Toetsenbord Stel opnieuw in Mmmm, I lost my 'Internationaal' |
|
|||
|
|||
Ik heb ook geen internationaal o.i.d. Iemand al een oplossing?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
GEVONDEN
|
|
||||
|
||||
voeg deze repositorie toe bij installer.
http://rep.frenchiphone.com en installeer: Menu International (1.1.1) er staat 1.1.1 maar als het goed is moet t ook lukken voor 1.1.2. ik hoop dat t lukt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: waar staat de map met fotoos die itunes gebruikt voor een back up | dixowan | iTunes | 0 | 20-05-10 02:24 |
waar staat de reservekopie? | bartelicious | Archief | 1 | 26-06-09 20:37 |
Muziek: Map waar muziek in staat? | jefp | Muziek, foto & video | 3 | 18-06-09 20:37 |
waar staat tethering optie?? | knuster | Archief | 2 | 18-06-09 03:01 |
|
|