Geen service, netwerk beperkt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sinds gisteren een iPhone 3GS met een T-Mobile simkaart. Dit is een tijdelijke SIM-kaart. Ik heb echter geen service. Als ik handmatig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service, netwerk beperkt
Hoi,
Ik heb sinds gisteren een iPhone 3GS met een T-Mobile simkaart. Dit is een tijdelijke SIM-kaart. Ik heb echter geen service. Als ik handmatig T-Mobile als netwerk selecteer krijg ik "Het geselecteerde mobiele netwerk is beperkt. In 'instellingen' kunt u een ander netwerk kiezen." Hoe zorg ik dat ik gewoon bereik heb? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
krijg je helemaal geen service, ook niet als je buiten staat?
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met tijdelijk SIM? Abbo nog niet actief?
|
|
|||
|
|||
Ik heb vanaf gister hetzelfde probleem, kan ook niet handmatig T-mobile instellen. Zie mijn topic van vandaag: https://forum.iculture.nl/f28/i...n-service.html
|
|
|||
|
|||
Excuses. Ik bedoel tijdelijk nummer. Ik ga zo eens een paar minuten buiten staan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 KPN Netwerk Geen service | Kasra | KPN | 1 | 27-05-11 10:57 |
iPhone 3GS: 4.2.1 unlock&activatie maar geen netwerk service | ceylanbey | Unlock | 3 | 17-03-11 20:40 |
iPhone: geen netwerk/service na Jailbreak Greenpois0n | Reinoud1963 | Jailbreak | 9 | 14-03-11 10:27 |
Netwerk niet beschikbaar (geen service) | jroen87 | iPhone algemeen | 39 | 31-10-08 19:07 |
geen netwerk service. | Tmzz | Odido (T-Mobile) | 1 | 11-10-08 23:50 |
|
|