Beta 3.1 ipod functie werkt pas na syncen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het updaten naar 3.1 Beta op mijn 3GS deed de ipod functie het niet meer. Vervolgens heb ik mijn iPhone een keertje gesynchroniseerd, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Beta 3.1 ipod functie werkt pas na syncen
Na het updaten naar 3.1 Beta op mijn 3GS deed de ipod functie het niet meer. Vervolgens heb ik mijn iPhone een keertje gesynchroniseerd, en daarna kreeg ik bij de ipod functie eerst de melding "bibliotheek updaten, dit kan enkele minuten duren" en daarna werkte hij weer.
Dit schijnt meer voor te komen zoals ik heb gelezen op het developer forum van Apple, dus bij ipod problemen eerst een keertje synchroniseren en dan werkt het weer! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod functie werkt niet meer | Spider109 | iPhone algemeen | 12 | 22-01-11 13:34 |
iPod touch: ipod functie werkt niet goed na jailbreak | sil038 | Jailbreak | 1 | 03-12-09 18:25 |
Muziek: Ipod functie werkt niet meer na 2.0.1/2.0.2 update | manga | Muziek, foto & video | 0 | 23-08-08 18:36 |
Muziek: ipod functie werkt niet | cwsmdb | Muziek, foto & video | 3 | 24-02-08 13:37 |
HELP! Alles werkt behalve iPod-functie | Quido | Archief | 0 | 08-11-07 22:39 |
|
|