Sticker op antenne iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Antennaid by Antennaid on Etsy Ik heb een filmpje van gezien op youtube waaruit ik kon opmaken je signaal niet meer wegvalt al blijf ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sticker op antenne iphone 4
Antennaid by Antennaid on Etsy
Ik heb een filmpje van gezien op youtube waaruit ik kon opmaken je signaal niet meer wegvalt al blijf ik er m'n twijfels bijhebben, kan altijd deels gemanipuleerd worden e. Ik heb deze daarnet besteld en ben echt benieuwd. Laatst gewijzigd door apotheosis; 20-07-10 om 14:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allemaal goed en wel, maar wie wil er nu met zo een lelijke sticker op zijn iPhone lopen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik koop een paar jaar geleden een mooie wagen (wel occasie); na 3j heb ik deze al mogen wegdoen en mijn wagen heeft meer in de garage gestaan dan gereden, snappie. Ik heb liever een sticker die mss zal helpen dan een volledige bumpercase te hebben rond je iphone 4. Laatst gewijzigd door apotheosis; 20-07-10 om 14:50. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Koop gewoon wat dik zelfklevend doorzichtig plastic, bijvoorbeeld het spul dat gebruikt wordt om boeken te kaften. Ik zelf heb DC-Fix gebruikt, gehaald bij de boekhandel. Een paar euro voor een rol waar je een paar honderd iPhones mee kan afplakken.
Snij een smalle strip exact op breedte af met een scherp hobbymesje, maak twee lengtes voor de linker en rechter kant, klaar. Het helpt tegen signaalverlies en je ziet het vrijwel niet. Eventueel plak je alleen de linkerkant af. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook 4 tattoo's, ik loop daar niet mee te koop zo van, hey, kijk eens . Ik heb deze voor m'n eigen laten zetten en niet voor een ander. |
|
||||
|
||||
was dit niet eerst gesignaleerd als een grap, en nu is het realiteit ?
personally, i dig it :}
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sticker iphone | tinus terror | Chat en geruchten | 16 | 13-11-10 23:32 |
iphone sticker waar te koop? | shoppy | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 17-07-10 15:10 |
Sticker voor achterkant iPhone? | Raxious | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 17-06-09 23:24 |
|
|