//

Verjaardagen worden niet gesyn met Outlook 2007

Verjaardagen worden niet gesyn met Outlook 2007 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Alle afspraken van de i-phone cq outlook en visa versa worden goed gesynchroniseerd. Alleen de feestdagen en verjaardagen staan wel in de I-phone, maar niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-10, 18:20
Roess Roess is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 13
Standaard Verjaardagen worden niet gesyn met Outlook 2007

Alle afspraken van de i-phone cq outlook en visa versa worden goed gesynchroniseerd. Alleen de feestdagen en verjaardagen staan wel in de I-phone, maar niet in de agenda van Outlook. Dit is het omgekeerde van eerdere discussies (wel in Outlook, maar niet op de I-phone). Wat moet ik doen om dat voor elkaar te krijgen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-10, 23:04
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Verjaardagen in Outlook werken iets anders. Zowel de iPhone als Outlook zullen naar de geboortedatum van de contactpersoon kijken en dat in de agenda stoppen (op de iPhone is dit een aparte agenda). Het zou me niks verbazen dat Outlook weer op een andere plek het veld voor de geboortedatum heeft en dat het ook in een ander formaat is waardoor het niet geheel compatible is met andere apps zoals de agenda op de iPhone. Ik denk dat je het beste de geboortedata in Outlook kunt invoeren. Deze lijkt namelijk losse events aan te maken in de agenda voor wat de verjaardagen betreft. Als je dan met Outlook synct dan worden deze losse events meegenomen naar de iPhone. Handige link voor verjaardagen in Outlook: Verjaardagen in Outlook agenda

Overigens denk ik dat je geen Outlook 97 bedoeld maar eerder iets van 2007 aangezien Apple Outlook vanaf 2003 ondersteund. Outlook 97 steekt heel anders in elkaar dan 2003 en hoger dus dat verschil is best aanzienlijk. Weet je zeker dat je Outlook 97 bedoeld?

Laatst gewijzigd door ppl; 29-09-10 om 23:35.
  #3  
Oud 30-09-10, 10:23
Waltero Waltero is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Kliko
Berichten: 74
Standaard

Dude.. outlook 97?

WTF, dat is een versie van 13 jaar oud!! Hoe werkt je Windows 9.11 nog ?
__________________
My iPhone History :
iPhone 3G 8GB Black - iPhone 3G 8GB White - iPhone 3Gs 16GB Black - iPhone 4 16GB Black
  #4  
Oud 30-09-10, 16:48
Roess Roess is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ppl Bekijk bericht
Verjaardagen in Outlook werken iets anders. Zowel de iPhone als Outlook zullen naar de geboortedatum van de contactpersoon kijken en dat in de agenda stoppen (op de iPhone is dit een aparte agenda). Het zou me niks verbazen dat Outlook weer op een andere plek het veld voor de geboortedatum heeft en dat het ook in een ander formaat is waardoor het niet geheel compatible is met andere apps zoals de agenda op de iPhone. Ik denk dat je het beste de geboortedata in Outlook kunt invoeren. Deze lijkt namelijk losse events aan te maken in de agenda voor wat de verjaardagen betreft. Als je dan met Outlook synct dan worden deze losse events meegenomen naar de iPhone. Handige link voor verjaardagen in Outlook: Verjaardagen in Outlook agenda

Overigens denk ik dat je geen Outlook 97 bedoeld maar eerder iets van 2007 aangezien Apple Outlook vanaf 2003 ondersteund. Outlook 97 steekt heel anders in elkaar dan 2003 en hoger dus dat verschil is best aanzienlijk. Weet je zeker dat je Outlook 97 bedoeld?

Hartelijk dank voor deze tips. Ik zal ze meenemen.
PS bedoelde ook 2007

Laatst gewijzigd door Roess; 30-09-10 om 16:50.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Outlook 2007 Synchroniseren met Itunes 10 Bacardi iTunes 3 07-11-10 14:02
Synchronisatie met Outlook 2007 Dombo iTunes 0 09-12-09 00:46
veel conflicten met Outlook 2007 vanepan iTunes 0 24-08-09 19:18
outlook 2007<> FW 2.1 agenda synct niet goed Hubster iTunes 1 06-10-08 13:44
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:58.