Verzekering ProAssist BelGarant discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb bijna een jaar geleden een verzekering afgesloten bij ProAssist BelGarant (BelCompany) voor 10,95. Ik vraag me nu af wat er voor een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verzekering ProAssist BelGarant
Hallo,
Ik heb bijna een jaar geleden een verzekering afgesloten bij ProAssist BelGarant (BelCompany) voor 10,95. Ik vraag me nu af wat er voor een defecten onder deze verzekering vallen? Is val- en waterschade een onderdeel van deze verzekering, en diefstal? Hopelijk kunnen jullie me wat meer vertellen. Alvast bedankt, Charley |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben je de voorwaarden kwijt?
Daarin staan alle gevallen waarvoor je verzekert bent. Meestal zijn de verzekeringen wel aardig dekkend tegen water val en stootschade en heb je een klein eigen risico maar ik ken deze verzekering zelf niet dus kan je zonder de voorwaarden te hebben ook niet verder helpen helaas |
Labels |
belcompany, belgarant, defecten, proassist, verzekering |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Proassist - Kapotte iphone's retour | daaf | iPhone algemeen | 2 | 09-08-11 17:01 |
ProAssist levering iPhone 3GS nog mogelijk? | LSDeef | iPhone algemeen | 2 | 26-07-11 16:53 |
ProAssist - Iphone probleem | MBoxma | iPhone algemeen | 4 | 04-06-10 18:36 |
Proassist verzekering afsluiten | Eurovreter | Archief | 1 | 07-09-09 16:52 |
Iemand ervaring met ProAssist ? | daaf | Archief | 6 | 21-02-09 23:23 |
|
|