1080p??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje?? Ik wil straks de 4S aanschaffen en wil daarmee (zeer waarschijnlijk) veel foto's en filmpjes van mijn komend kind gaan maken. Maar hoe zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1080p???
Vraagje??
Ik wil straks de 4S aanschaffen en wil daarmee (zeer waarschijnlijk) veel foto's en filmpjes van mijn komend kind gaan maken. Maar hoe zit het nou met 1080p? Neemt dat nou meer ruimte in beslag van het geheugen van de iPhone??? Ik twijfel namelijk tussen de 16gig en 32gig uitvoering!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan ook altijd dan in 720p filmen, ik denk toch het wel mogelijk zal zijn je dat zelf kan instellen (hoop ik toch). Ik raad u dus minstens een 32GB aan, zeker en vast geen 16GB. Mijn moto is altijd, het is beter over hebben dan te weinig. Laatst gewijzigd door apotheosis; 09-10-11 om 01:11. |
|
|||
|
|||
Ik dank u zeer!
|
|
||||
|
||||
Slotje dan maar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV2 XBMC buffert sommige 720p & 1080p Films | Jimmy_Boy | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-10-11 23:52 |
|
|