Reminders in iOS5 GM discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel gebruik ik iOS5 GM op mijn iPad en iPhone. Het valt mij alleen op dat reminders welke ik in de Reminder-app plaats niet automatisch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reminders in iOS5 GM
Momenteel gebruik ik iOS5 GM op mijn iPad en iPhone.
Het valt mij alleen op dat reminders welke ik in de Reminder-app plaats niet automatisch worden gesynct tussen beide apparaten. Weet iemand hier een oplossing voor? Mijn MobileMe account is reeds omgezet naar de iCloud Beta. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je iCloud ook aan gezet op beide devices? En staat "herinneringen" aan op beide apparaten?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan weet ik het niet, heb voor alsnog nog maar 1 apparaat met iOS 5.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb op mijn 3GS iOS5 GM draaien maar bij de reminders heb ik niet de optie om een locatie toe te voegen zodat ik bijvoorbeeld de herinnering kan geven als ik bijvoorbeeld het werk verlaat.
Meer mensen hier last van? Laatst gewijzigd door Nikkele; 10-10-11 om 23:53. |
|
||||
|
||||
Ik heb dat ook. Op internet zijn er meer meldingen.
Iemand kon het oplossen door zijn herinneringen niet meer met Exchange te syncen, maar dat doe ik helemaal niet. (maar ik denk dat ik toch RTM blijf gebruiken)
|
|||
|
|||
Kan wel locatie toevoegen alleen niet een adres bv iphonelaan 3 niet maar zonder huisnr wel. En alleen contacten en dat is toch lastig voor bv boodschappen of van iets waar je geen adres in je contacten lijst wilt hebben.
|
|||
|
|||
Ik heb dat probleem ook dat ik geen locatie kan toevoegen. Alleen inderdaad via contacten. Komt dit wel in de versie van woensdag? Het leek me juist zo mooi om zelf locaties toe te voegen voor bijvoorbeeld boodschappen.
|
|
|||
|
|||
In het reclamespotje zie je wel boodschappen en dan kiest hij winkel, de vraag is kun je die dan dadelijk instellen of moet je daar contacten van maken.
|
|
|||
|
|||
ik kan wel gewoon syncen tussen mijn iphone en mijn ipad, werkt zelfs direct. heb wel de juiste agendas moeten kiezen op zowel mijn iphone als mijn ipad (de agendas van Icloud) en de rest gebruik ik niet. En ik heb ook een icloud mail adres aangemaakt, weet niet of dat nog iets kan zijn
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probleem is opgelost en beide apparaten syncen nu alles |
|
|||
|
|||
Kan ook geen locatie toevoegen bij een herinnering. Krijg het schuifje niet eens te zien ... iemand al een oplossing?
|
|
|||
|
|||
3gs zonder location reminders. Iemand al een oplossing? kan nog niet veel informatie vinden op internet.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu IOS5 maar geen idee hoe ik de geo functie hier inschakel
|
|
|||
|
|||
Volgens mij worden locatie reminders niet ondersteund op de iPhone 3GS :-(
Kwam hier op het forum een lijstje tegen waarin stond dat het allen op de iPhone 4 en iPhone 4S ondersteund wordt. |
|
|||
|
|||
balen zeg. weet iemand waarom?
|
|
|||
|
|||
Ik ben het volgende te weten gekomen voor de iPhone 3gs
It's that the cellular modem in the 3GS does not support the ability to send a callback to the processor upon a "large" regional change. This is how the iPhone 4 works. It has hardware dedicated to do this. |
|
|||
|
|||
Jammer, ik zag wel toegevoegde waarde voor iemand zoals ik ;-)
|
Labels |
ios5, ipad, iphone, reminders, synchronisatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem | iOS5 | iPhone algemeen | 19 | 30-06-11 16:18 |
app met herinneringen (calendar reminders) herhalen? | djbasco | Desktop-applicaties | 2 | 06-11-10 11:25 |
herinneringen (calendar reminders) herhalen | dirkuijt | iPhone algemeen | 11 | 21-01-08 01:08 |
|
|