System Storage Full discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey medemensen, Ik zit met een probleem van mijn iPhone 4, ik kan geen apps of updates meer installeren vanuit cydia. Dit komt omdat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
System Storage Full
Hey medemensen,
Ik zit met een probleem van mijn iPhone 4, ik kan geen apps of updates meer installeren vanuit cydia. Dit komt omdat hij aangeeft dat de system storage vol is. Ik heb gekeken naar de avalible memory en dat is 0% op de System storage. Ook in SB-Setting geeft hij 0MB aan. Een vriend van mij heeft exact dezelfde iphone met dezelfde ios versie, we hebben de inhoud van de System folder via iFile vergeleken en deze bleek 100% gelijk te zijn. De totale groote van de systemmap bedraag dan ook maar 639MB. Er wordt aangegeven dat er op de System Storage 1GB beschikbaar is. Mijn vriend heeft dus ook nog ruim 250MB vrij. Dus er klopt iets niet. Ik verbruik maar 639MB maar hij geeft evengoed aan dat ik de volledige 1GB verbruik. Kan iemand mij helpen? Ik heb er alle voor over behalve opnieuw iOS installeren ik wil daarmee sowieso wachten tot iOS 5. Alvast bedankt voor jullie hulp! MVG, Wesley |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: System Storage bijna vol | Levian | Jailbreak | 0 | 27-08-11 12:38 |
Systeem Storage | MrSerhat68 | iPhone algemeen | 1 | 02-08-10 16:30 |
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body | sportingboy | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 14-05-10 11:12 |
Cydia Storage Topic | Chrisl | Jailbreak apps en thema's | 20 | 06-04-10 15:22 |
Storage vermeerderen.... | BT73 | iPhone algemeen | 8 | 23-10-09 16:56 |
|
|