Connector voor Mobiel signaal discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand welke connector voor je GSM signaal is...? Alvast bedankt, Ferry Jongmans...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Connector voor Mobiel signaal
Hallo,
Weet iemand welke connector voor je GSM signaal is...? Alvast bedankt, Ferry Jongmans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je precies?
|
|||
|
|||
vooor iphone 3gs is het de connector rechts onder op je mb
|
|
|||
|
|||
Onderdeel.
Oké, dus rechtsonder als de iPhone open is... Is daar een vervangend/nieuw onderdeel voor te krijgen? Want een iPhone zonder bereik is ook niet alles. Nu loop ik weer met mijn Samsung e900 rond...
Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb er hier ook nog 1 liggen pb me maar
|
|
|||
|
|||
Ehhm oké bedankt voor je aanbod, Jan. Maar ik ben van plan om dan een nieuwe te kopen.
Yzord, bedankt voor je tip voor het onderdeel. Ik ga hem vanavond maar eens bestellen. Groet, Ferry Jongmans. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 12:49 ---------- Forum graag nog even openlaten, ik post hier nog of het heeft geholpen. |
|
|||
|
|||
Dan zal ik maar zeggen succes met het ombouwen en of herplaatsen van dit onderdeel
Laatst gewijzigd door jandevoer; 12-10-11 om 14:55. |
|
|||
|
|||
Haha, Dankje!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestaat er een iphone Switch voor de dock connector aansluiting? | ross | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 10-05-10 14:44 |
Gezocht: Connector voor Mr Handsfree Carkit Genius | yellowwebber | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 09-03-10 22:27 |
Software: Navigon signaal - Tomtom geen signaal | dettie | iPhone Navigatie | 8 | 04-09-09 23:34 |
Brodit Holder met Pass-Through Connector voor iPhone 3G | obionenairobi | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 26-10-08 13:14 |
|
|