ik kan men iphone niet meer downgraden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, ik vraag niet vaak wat, maar deze keer is het wat ernstigs ik heb via SHIFT + restore er iOs5 opgezet, alleen nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik kan men iphone niet meer downgraden?
beste mensen,
ik vraag niet vaak wat, maar deze keer is het wat ernstigs ik heb via SHIFT + restore er iOs5 opgezet, alleen nu krijg ik het itunes logo, en zodra ik hem aan itunes gooi krijg ik een foutmelding! kan ik mijn iphone ooit nog gebruiken? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De titel van je topic bevat het woord "downgraden", maar daar vraag je niets over?
Welke foutmelding? En heb je daar al op gezocht?
|
|||
|
|||
Heb je de nieuwste itunes?
|
|
||||
|
||||
ben je wel developer en/of is je UDID opgenomen in een developer programma?
|
|
|||
|
|||
nou ik zou dus gewoon even kijken hoe dat er uitzag, nu krijg ik alleen maar het itunes logo te zien op mijn iphone!
en zodra ik hem shift + restore weer naar 4.3.3 wil brengen krijg ik foutmeldingen (nooit gejailbreakt trouwens) en als iOs 5 kan ik ook niet restoren... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als eerder gevraagd: ben je aangemeld als developer? Zo ja: dan is bij Apple vast info te halen. Zo niet: vandaag afwachten op de reguliere update lijkt me. Dit draadje gaat in ieder geval dicht. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik kan mijn Iphone niet aansluiten op men pc | snelle | iPhone algemeen | 1 | 28-06-11 01:41 |
iPhone: kan men Iphone 3 Gs terug herstellen naar 4.0 | MrOrange | Jailbreak | 3 | 21-02-11 09:38 |
iPhone 3GS niet meer te downgraden :( | pascalletje | iPhone algemeen | 5 | 11-09-09 19:46 |
help men iphone start niet meer op | Kettingzaag | iPhone algemeen | 0 | 16-08-08 02:07 |
Help!! Kan niet meer downgraden van 1.1.1 naar 1.0.2 | Playboy Mansion | Unlock [archief] | 6 | 18-11-07 09:58 |
|
|