Help!! Kan niet meer downgraden van 1.1.1 naar 1.0.2 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone van 1.0.2 (unlocked) naar 1.1.1 willen doen via de tutorials op deze site. Dat lukt en AnySIM zegt ook dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Help!! Kan niet meer downgraden van 1.1.1 naar 1.0.2
Ik heb mijn iPhone van 1.0.2 (unlocked) naar 1.1.1 willen doen via de tutorials op deze site. Dat lukt en AnySIM zegt ook dat ik 'unlocked' ben. Het intoetsen van mijn pincode vd SIM geeft echter 'geen service'.
Ik heb daarna een restore gedaan naar 1.1.1 via iTunes en nu zit ik vast! Ik krijg mijn iPhone niet meer unlocked in 1.0.2; iTunes geeft een foutmelding En ik zit vast. Hoe nu verder...?? Ik wil dus terug naar 1.0.2; die kan ik wel unlocken! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
1 - Heb je hem gerecovered door hem in recovery mode te zetten ? Dus Sleep+Home voor 10 sec en dan Sleep loslaten ? Dit moet het als het goed is al oplossen.
2 - Als dit niet helpt probeer eens je iTunes opnieuw te installeren. 3 - Zoek even naar deze foutcode. Er is genoeg over te vinden. |
|
|||
|
|||
Ja, recovery mode lukt, maar als ik hem wel downgraden naar 1.0.2 krijg ik dus bovengenoemde foutmelding
iTunes heb ik al opnieuw geinstalleerd, van versie 3, 4 en 5 Ik kan zelf niets vinden op Google....? Met een restore naar 1.1.1 (dat lukt nl. wel); zijn dan de bestanden uit virginizer_pack ook van je iPhone verdwenen? |
|
||||
|
||||
Je iTunes aanzetten en iPhone aankoppelen aan je mac, dan je iPhone in DFU zetten. Dat doe je door de homeknop (voorop de iPhone) en sleepknop (bovenop de iPhone) vast te houden. De sleepknop na 10 seconden loslaten maar de homeknop blijven vasthouden. iTunes zal op een gegeven moment zeggen dat je telefoon hersteld moet worden. Dat doe je. Alt knop en herstel tegelijkertijd indrukken de firmware waarin je wilt restoren uitkiezen en selecteren. De FW zal op de iPhone worden gezet. Je zal weer een foutmelding krijgen 1013 bij FW 1.0.2 en 1015 bij 1.1.1. Independence gebruiken om uit de recovery te komen. Daarna je iPhone activeren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hetzelfde probleem! iNdependence werkt niet met 1.1.1. en itunes werkt niet met 1.0.2 ?!
alvast bedankt iedereen! |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Downgraden van 4.2.1 naar 3.2.2 lukt niet... | Jackie99 | iPad algemeen | 2 | 19-12-10 17:33 |
iPhone 3GS: Hoe kan ik een 3GS FW downgraden van 4.02 naar 4.01 ik heb bb 05.13.04 | kingkitesurf | Unlock | 19 | 28-09-10 19:14 |
Na downgraden van 3.1.3 naar 3.1.2 geen netwerk meer! | FCU4ever | Archief | 5 | 16-02-10 16:15 |
Downgraden van 3.1.3 naar 3.1.2 niet unlockte iphone 3G | Deed | Archief | 1 | 13-02-10 12:10 |
kan niet downgraden naar 1.1.1 | DonYannickova | Unlock [archief] | 9 | 30-11-07 15:15 |
|
|