van iphone 3 naar iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe zet ik alles over als ik nieuw toestel heb? Als ik synchroniseer dan staan al mijn games, contacten enz, in mijn itunes en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van iphone 3 naar iphone 4
Hoe zet ik alles over als ik nieuw toestel heb? Als ik synchroniseer dan staan al mijn games, contacten enz, in mijn itunes en dan terug zetten? Dan moet ik mijn nieuwe iphone een andere naam geven en dan overzetten als i tunes dit vraagt? Maar hoe zit het met saved games gaan deze dan ook automatisch mee??
Hoop dat iemand kan helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alle aankopen overzetten naar iTunes en een reservekopie maken van de oude iPhone en daarna de reservekopie terug zetten op de nieuwe iPhone.
|
|||
|
|||
Maak een reservekopie van je oude toestel. Als je je nieuwe toestel met iTunes verbind kan je de gemaakte reservekopie op je nieuwe toestel overzetten. Je apps, foto's etc zullen dan op je nieuwe toestel komen te staan.
|
|
|||
|
|||
bedankt, ga het proberen, zou jammer zijn om een jaar tap zoo te verliezen lol.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
iPhone: Iphone 4 downgraden 4.3.5 naar 4.3.3 alszijnde upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3 mislukt | beyazz | Jailbreak | 2 | 23-08-11 08:06 |
iPhone: 1015 melding bij upgrade van gejailbrakete iPhone van 3.1.3 naar 4.2.1 | kaasdebaas | Jailbreak | 0 | 05-02-11 22:54 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|