Iphone 4S bestellen in NL discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, binnenkort is de 4S ook in Nederlandse Apple Store te bestellen, alleen heb ik nu een vraagje. Door de drukte in andere landen verwacht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 4S bestellen in NL
Hallo,
binnenkort is de 4S ook in Nederlandse Apple Store te bestellen, alleen heb ik nu een vraagje. Door de drukte in andere landen verwacht ik dat hij na 1 dag wel uitverkocht zal zijn (de wachttijd verandert dan naar 1-2 weken), dus wil ik hem zo snel mogelijk bestellen. Echter, nu bestel ik altijd producten met bankoverschrijving, omdat ik zelf geen creditcard heb en ook liever niet de van m'n pa en ma gebruik. Met bankoverschrijving registreren ze zeker niet direct na betaling de bestelling (een aantal dagen later), of is dit wel het geval? Zo nee, zijn er dan ook nog andere betaalmogelijkheden in de store? groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor een bestelling die via bankoverschrijving wordt betaald, zijn vijf tot zeven dagen extra nodig om de betaling van uw bestelling te verwerken.
Bron: Bankoverschrijving - Apple Store (Nederland)
|
||||
|
||||
Dus dan ben ik, als ik hem 28 oktober wil ontvangen, verplicht met creditcard te betalen
Wordt tijd dat je eens met Ideal kan betalen dan... |
|
||||
|
||||
Je weet toch nog niet wanneer de voorinschrijving start?
(als die komt...) |
|
||||
|
||||
Ja dat is ook waar, maar ik verwacht eigenlijk toch wel dat ze die rond 20 oktober gaan starten. Anders zal het in de winkel kopen worden of pas 28 oktober bestellen bij apple..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bestellen betrouwbaar???????? | nhl2003 | Archief | 5 | 22-12-10 13:36 |
Iphone 4 bestellen. | juuldeman | iPhone algemeen | 2 | 18-09-10 13:20 |
iPhone 4 waar bestellen? | jooordiii | iPhone algemeen | 2 | 01-08-10 01:49 |
Iphone bestellen? | stylomusti | Koopinformatie Nederland | 6 | 10-06-08 13:47 |
Iphone bestellen | donut_nl | Koopinformatie Nederland | 4 | 18-03-08 11:37 |
|
|