//

Hulp gevraagd bij overzetten gegevens iphone naar andere tel.

Hulp gevraagd bij overzetten gegevens iphone naar andere tel. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Voor mijn eigen onderneming heb ik al langere tijd met een wat verouderd model Iphone gelopen maar recent de beslissing genomen voor een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-11, 19:39
PimM PimM is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Exclamation Hulp gevraagd bij overzetten gegevens iphone naar andere tel.

Beste mensen,

Voor mijn eigen onderneming heb ik al langere tijd met een wat verouderd model Iphone gelopen maar recent de beslissing genomen voor een upgrade.
Het is alleen geen nieuwe iphone geworden, maar een Galaxy S2 van Samsung.

Nu wil ik heel graag, nee, het is noodzakelijk voor mijn bedrijf om alle gegevens (contacten, agenda oude items en nieuwe items) over te zetten naar mijn nieuwe telefoon.
Is er een manier om dat te doen met een Iphone 2G die werkt op iOs 3.0 (gejailbreakt) zodat er geen gegevens verloren gaan. Als het niet anders is dan zal het handmatig moeten, maar graag zie ik dit veel vlotter gaan met behulp van een programma of iets dergelijks.

Ik weet het, oud en zo. Een telefoon moet voor mij vooral functioneel zijn. Hij werkte tot voor kort prima maar ben nu echt aan een nieuwe telefoon toe.
Ik heb overigens Windows 7 ultimate op mijn computer draaien en kan daar redelijk mee overweg (geen wizzkid, maar wel iemand met enig verstand van computers).

Graag hoor ik advies van mensen die dit al eens hebben gedaan.
Met vriendelijke groet,

Pim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 11:55
PimM PimM is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

niemand die het weet?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 11:42 ----------

Na intensief en langdurig zoeken heb ik een briljant systeem gevonden wat de gejailbroken iphone volledig toegankelijk maakt. En dan bedoel ik echt volledig.
Wel oud, maar werkt fantastisch.
iphonebrowser - iPhoneBrowser - Windows GUI for manipulating files on the jailbroken iPhone - Google Project Hosting
  #3  
Oud 13-10-11, 13:21
iDMi iDMi is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 202
Stuur een bericht via MSN naar iDMi
Standaard

waarom stel je geen Gmail in op iphone.. alles kan dan naar Gmail toe... hetzelfde doe je op Samsung (ga er vanuit dat dat kan) en dan heb je alles over gezet...
__________________
iPhone 5 [6.1 JB] iPhone 4S [6.1] iPad 2 Wi-Fi [6.1] iPod touch 2G [4.2.1] iMac 24" [Lion] MacBook Pro 15" [Lion]
  #4  
Oud 13-10-11, 13:33
PimM PimM is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb gmail ingesteld en na enige zoekwerk ook de xchange optie geactiveerd voor google accounts.
Het is alleen op dit moment nog niet zo dat ik het idee heb dat er echt informatie is overgestuurd.
Ik wil heel graag dat het lukt, maar op de een of andere manier wil het niet lukken.
Dus als jij weet hoe ik al mijn agenda items naar mijn nieuwe telefoon krijg overgezet en mijn contacten ook, ben ik erg blij.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gegevens overzetten naar iPhone 4 skaljee iPhone algemeen 3 26-07-11 21:52
gegevens overzetten naar iPhone 4 MarcH iTunes 2 30-07-10 18:37
Hulp gevraagd bij iphone problemen jeltje iPhone algemeen 6 22-06-09 00:17
Hulp gevraagd bij mijn pas aangekochte Iphone aer0101 Archief 3 22-08-08 21:25
Overzetten tel nr naar SIM-kaart Rob187 Archief 1 21-02-08 14:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:48.