gegevens overzetten naar iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af iTunes automatisch alle gegevens van mijn iPhone 3g overzet naar mijn nieuwe iPhone 4 zodra ik deze laatste aansluit. Behalve telefoonnummers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gegevens overzetten naar iPhone 4
Ik vroeg me af iTunes automatisch alle gegevens van mijn iPhone 3g overzet naar mijn nieuwe iPhone 4 zodra ik deze laatste aansluit.
Behalve telefoonnummers etc, ook de berichten, berichten in WhatsApp, belgeschiedenis etc. En kan ik nadat de iPhone 4 is gesynchroniseerd, vervolgens weer de iPhone 3G aan de iMac hangen om deze terug te zetten naar fabrieksinstellingen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je regelmatig je iPhone synced met iTunes, kan je gewoon de laatste gegevens syncen met je nieuwe iPhone 4.
Ik heb laatst ook mijn iPhone 3Gs omgeruild voor een iPhone 4 en heb zonder problemen alle gegevens over kunnen zetten |
|
|||
|
|||
Tnx, het is idd gelukt middels terugzetten van de reservekopie via iTunes. Superstrak dat alles op de nieuwe iPhone op exact dezelfde plaats staat als op de vorige iPhone, incl belhistorie, berichten, Apps etc
|
|
||||
|
||||
Fijn dat het gelukt is.
Kan hier een slotje op!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens overzetten van iPhone naar iTunes, iCal en Address Book? | 84425 | iTunes | 3 | 04-05-14 20:30 |
Gegevens Iphone3 overzetten naar Iphone4 | fbeermann | iTunes | 24 | 29-08-11 12:52 |
Gegevens van Ipod naar Iphone 4 overzetten? | dutchronnie | iTunes | 0 | 13-10-10 16:20 |
gegevens overzetten naar iPhone 4 | MarcH | iTunes | 2 | 30-07-10 18:37 |
|
|