Hoe weet ik of ik een universele simkaart lezer heb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik weet niet of dit onderwerp hier bij hoort maar toch;ik wou een Turkse simkaart kopen voor mijn iPhone 4 en dan al dat gelul ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe weet ik of ik een universele simkaart lezer heb
ik weet niet of dit onderwerp hier bij hoort maar toch;ik wou een Turkse simkaart kopen voor mijn iPhone 4 en dan al dat gelul over activeren dat doe ik wel maar ik heb ook gehoord dat de iPhone de simkaart niet kan lezen en dan moet je voor 50euro (ongeveer omgerekend naar Euro's) een speciale simkaart bestellen,maar hoe weet ik dat mijn iphone een universele simkaart lezer heb of niet,kan ik dat zien via de serienummer of imeinummer ;niet dat ik hem ga bestellen voor 50 Euro maar dan hoef ik niet voor niks een simkaart te kopen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat je je afvraagt of je iPhone een simlock heeft? Als je dat zeker wilt weten doe je er een simkaart van een andere dan je eigen provider in. Kun je nog bellen, dan is ie in ieder geval unlocked (wat niet inhoudt dat hij simlockvrij is!) en zou iedere sim moeten werken.
|
|||
|
|||
nee dat bedoel ik niet
|
|
||||
|
||||
In je iPhone zit een microsimkaart...Schuifje zit aan de rechterzijkant...
Je zal dus een turkse microsimkaart moeten aanschaffen... 50 € lijkt me wat aan de zware kant...Maar wat ga je doen als je het toestel buiten Turkije gebruikt ? Imei nummer is trouwens toestel gebonden en niet kaart gebonden... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Niemand weet van iets omdat je vraag onduidelijk is.
Wat bedel je met een simkaartlezer? Bedoel je het "houdertje" waar je je simkaart insteekt? Want dat is bij elke iPhone 4 hetzelfde en daarvoor heb je een microsim nodig. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie weet hoe je een thma wijzigd via winterboard van afterhours? | justrememberme13 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 06-03-11 15:42 |
iPhone 3GS: Weet iemand hoe ik aan een Duits Simkaart kan komen voor mijn Duitse Iphone? | Iphonegebruiker554 | Unlock | 9 | 04-03-11 20:27 |
Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4 | RobWes | iPhone algemeen | 2 | 29-08-10 15:06 |
wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken? | haagsegoof | iPhone algemeen | 15 | 22-06-10 21:56 |
Simkaart lezer Iphone 3G defect -> 428 euro reparatiekosten T-Mobile | 3rdeye | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-03-09 12:44 |
|
|