iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Het grote iOS5 topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/100602-grote-ios5-topic.html)

ruffian 12-10-11 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bblankendaal (Bericht 713375)
kan iemand mijn helpen??? alles gedownload dan pakt ie software uit en dan gaat tel uit en dan geeft ie fout 3200 aan?? kan iemand me alsjeblieft helpen

Heb dit probleem ook, Apple zegt dat je geen admin rechten hebt.
Dikke *** die heb ik dus wel.

iPodje 12-10-11 20:59

Ga toch maar herstellen, wou ik sowieso al een keer weer doen. Hopen dat dit wel werkt :)

Ray034 12-10-11 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 713379)
Dat zijn geen "problemen", dat hoort zo. Omdat de Kiosk app zelf een soort van folder is ;)

Ow dat wist ik niet. Ik zal deze app toch niet gebruiken op de iPhone. Ik heb een iPad dus.. :D

Soloman 12-10-11 20:59

Ik probeer iOS 5 ook te installeren alleen hij wil niet :(

iTunes 10.5 zojuist geïnstalleerd. iOS5 voor de iPhone gedownload. Na het maken van de reservekopie krijg ik de melding: An internal error occurred. Word ik doorverwezen naar de Apple website, maar daar zijn ze vanwege onderhoud niet te bereiken.

Iets met foutcode 3200? Lees nu ergens dat er meer mensen zijn met een iPhone 4 die er last van hebben. Na meerdere malen proberen zou het weg moeten gaan... hope so :)

*gaat nog verder proberen*

Hollywoodthehell 12-10-11 20:59

leuk... krijg een fout melding als ik wil updaten! :(

Casper M 12-10-11 21:01

Is het mogelijk om je iCloud-account te verwijderen (dus naar zoals het was voordat je koos in de setup "ik wil iCloud gebruiken". Ik heb namelijk totaal geen behoefte aan alle functies, Google Mail en Calendar.
Als ik iCloud uit de iPhone zelf verwijder, bestaat het account nog steeds.

birger 12-10-11 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Soloman (Bericht 713385)
Ik probeer iOS 5 ook te installeren alleen hij wil niet :(

iTunes 10.5 zojuist geïnstalleerd. iOS5 voor de iPhone gedownload. Na het maken van de reservekopie krijg ik de melding: An internal error occurred. Word ik doorverwezen naar de Apple website, maar daar zijn ze vanwege onderhoud niet te bereiken.

Iets met foutcode 3200? Lees nu ergens dat er meer mensen zijn met een iPhone 4 die er last van hebben. Na meerdere malen proberen zou het weg moeten gaan... hope so :)

*gaat nog verder proberen*

Idem hier, ik krijg alleen geen foutcode. Alleen de melding dat de iPhone niet kan worden hersteld. Ik krijg de melding na het uitpakken van de software en zo ongeveer bij 'het controleren van de update bij Apple'.

Ik blijf eveneens proberen.

Moet je trouwens MacOSX 10.7.2 geïnstalleerd hebben op deze update te doen???

DutchGater 12-10-11 21:02

iPad ios 5 update problemen.
 
Ik heb vandaag mijn iPhone geupdate naar iOs 5 dat ging zonder problemen.

Daarna wilde ik mijn iPad updaten en kreeg ik steeds de foutmelding dat er iets niet goed ging met de update en deze werd afgebroken. (error 3200) ik heb dit 4-5 maal geprobeerd.

Daarna heb ik mijn iPad in DFU mode gezet en dit werkte ook niet.
Heb de iPAd weer uit DFU gehaald en weer aan itunes gehangen.

Nu werkt het wel.

Waarom het niet werkte weet ik niet maar als iemand het zelfde probleem heeft probeer het bovenstaande eens. (wel eerst en reservekopie maken)

ruffian 12-10-11 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Soloman (Bericht 713385)
Ik probeer iOS 5 ook te installeren alleen hij wil niet :(

iTunes 10.5 zojuist geïnstalleerd. iOS5 voor de iPhone gedownload. Na het maken van de reservekopie krijg ik de melding: An internal error occurred. Word ik doorverwezen naar de Apple website, maar daar zijn ze vanwege onderhoud niet te bereiken.

Iets met foutcode 3200? Lees nu ergens dat er meer mensen zijn met een iPhone 4 die er last van hebben. Na meerdere malen proberen zou het weg moeten gaan... hope so :)

*gaat nog verder proberen*

Klopt, opeens doet die het.
Apple zei dat ik geen admin rechten zou hebben, dit is dus gewoon een fout aan hun kant.

Vullings 12-10-11 21:02

Top
 
Hallo,

Mijn eerste post hier.
Ik heb dus een iphone 4 en ben er zeer tevreden over.
Zojuist de IOS 5 erop gezet en waw super goed en fijn zeg.
Vrijdag krijgt mijn vrouw deze en dan krijg ik de Iphone 4s.
Kan bijna niet wachten. Ben erg benieuwd.

Ik zal hier vaak te vinden zijn.

Groeten Twan

Rowie1995 12-10-11 21:03

ik las dat je moet herstellen als updaten met je iPhone niet werkt, maar ben je dan alles kwijt op je iphone, of deels, of juist helemaal niks?

Possimpible 12-10-11 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 713352)
In dfu zetten en dan herstellen


Werkt bij mij niet, tips? (linkje naar screenshot: http://img839.imageshack.us/img839/2...nwerktniet.jpg )
Betreft windows 7 64 bit, meer mensen die dit hebben?

ERROR 3200!

Pakito 12-10-11 21:04

Wie weet hoe je kan updaten als je niet voldoende ruimte op je systeem harde schijf hebt. Itunes wil namelijk een reservekopie op de C schijf maken, maar daar heb ik maar 5GB vrij. Op andere schijven in dezelfde pc is meer dan genoeg ruimte.. Kan ik instellen waar de reservekopie opgeslagen moet worden??

cfvr 12-10-11 21:04

Iemand een alternatieve download gevonden? Het duurt hier nog uren..

leohaver 12-10-11 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 713367)
Door een reservekopie terug te zetten. Of door in de App Store op de iPhone naar je aangekochte apps te kijken en diegene die je terugwilt opnieuw te downloaden.


Dank voor je antwoord!

mdietger 12-10-11 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LeonSiebert (Bericht 713344)
"De iPhone kan niet worden hersteld. An internal error occurred.

Wat kan dit zijn??

Had de fout ook, je moet zeker zijn dat je lino ook geüpdatet is. Daarna kreeg ik een andere error :(

appyhappy 12-10-11 21:05

ios5
 
Gelukkig nu heb ik hem op mijn iphone staan ben dik tevreden alles werkt uitstekend erg goed zelfs hier.

bblankendaal 12-10-11 21:05

kan iemand me alsjeblieft helpen ik kan hem niet updaten krijg fout 3200 echt heel vervelend!!!!!

ftotheafi 12-10-11 21:05

ios 5 probleem
 
als ik ios 5 op mn ipad 2 will zetten, ik heb em gedownload, en nu zegt ie, va : de ipad van ... kan niet worden hersteld. this device isnt eligible for the requested build... wat moet ik doen??? HELP

Pieterb1 12-10-11 21:05

Heb identieke foutmelding gekregen, ontgoocheling alom...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.