iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Het grote iOS5 topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/100602-grote-ios5-topic.html)

krabco 12-10-11 21:12

error 3200?? Zet je Firewall in windows uit.... mijn herstel naar ios5 loopt nu!

UPDATE: LOOPT NIET &*$&%$#($)_#

Renne 12-10-11 21:12

Iemand ook last van dat je alleen kan syncen via Wi-Fi sync? Dat wil ik niet.. ik wil graag syncen via mijn usb kabel omdat er bijna 13 gig gesynced moet worden na de install van ios 5.

vakje 'Met deze iPhone synchroniseren via Wi-Fi' staat uit gevinkt :S

Hij doet het al :)

Hollywoodthehell 12-10-11 21:12

eindelijk me ipad weten te updaten... maar al me apps,fotos , muziek zijn er ook af... nu terug zetten vanaf een reservekopie van vannavond 18:01 dan komt alles weer terug erop toch? zonder ik weer naar 4.3.3 ga :O

Maurice013 12-10-11 21:13

Ook hier op zowel de iPhone 4 als iPod touch 4 de 3200 error...

WDS001 12-10-11 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GewoonIphone (Bericht 713428)
iOS 5 goed geinstalleerd (op iPhone 4) maar nu al bijna uur bezig met ''terugzetten'' van apps''.

Heb ong 225 apps op me iphone staan, is dit normaal?

Dat is aan de hoge kant en dat zal je nu geweten hebben :p

Jakki106 12-10-11 21:13

Zojuist heb ik IOS 5 op mijn 3GS gezet. De installatie verliep heel verwarrend.
Na het downloaden van de software werd er een back-up gemaakt.
Daarna kreeg ik de meeding dat de iPhone hersteld werd. Aan het einde van de de procedure kreeg ik de melding dat de simkaart gelockt was met een pincode, en stopte de procedure. Op de Mac kwam de melding dat ik een nieuwe versie van Itunes moest downloaden. Ik heb de iPhone unlocked d.m.v. de swipe, en mijn pincode ingesteld.
Vervolgens moest ik gegevens invullen alsof de iPhone gloednieuw is. Taal en Tijd enz.
Tot het verzoek kwam om de iPhone als nieuw te configureren, of een back-up van iTunes of iCloud terug te zetten. ik heb gekozen voor iTunes. Vervolgens werd de herstelprocedure in werking gezet. Apps, muziek en video werden terug gezet. Vervolgens werg de iPhone opnieuw opgestart, en staat IOS 5.0 er op.
Moest alleen wat icoontjes verplaatsen. Heel raar allemaal, maar zo het nu lijkt werkt het.

Groeten Jakki

llnk 12-10-11 21:14

Hier ook de "internal error" zonder verdere foutcode... :(

WDS001 12-10-11 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollywoodthehell (Bericht 713434)
eindelijk me ipad weten te updaten... maar al me apps,fotos , muziek zijn er ook af... nu terug zetten vanaf een reservekopie van vannavond 18:01 dan komt alles weer terug erop toch? zonder ik weer naar 4.3.3 ga :O

Normaal komt alles inderdaad terug. Als het niet werkt mag je je de moeite besparen om terug naar 4.3.3 te gaan, want daar ben je ook alles kwijt. Maar zoals ik zei, het gaat gewoon werken ;)

lolbroeck 12-10-11 21:14

Gaat het bij iedereen ook echt zo traag...?
Niet normaal traag: 1MB per seconden (of zelfs minder)

dbtje 12-10-11 21:14

Is hier iemand die verstand heeft van updaten? Want ik lees dingen als terugzetten van reserve-kopie, maar ik snap hier dus echt helemaal niks van. Die update lukt ook al niet en ik wil niet dat ik dadelijk al mijn foto's/muziek/apps enz. kwijt ben..

kinckx2 12-10-11 21:14

DE OPLOSSING VOOR FOUTCODE 3200:

Ik kreeg de melding wel 10kr achter elkaar,
je moet gewoon blijven herstellen klikken (shift)
en na enkele keren lukt het wel.

Succes!

Mandarijntje 12-10-11 21:14

Ik heb exact hetzelfde. Zonder jailbreak.
Iemand die een oplossing heeft?
Een herstel zie ik niet zo zitten.

L2V 12-10-11 21:14

Re:
 
Ik heb vandaag ook mijn iPad 1 geüpdated naar iOS 5. Eerst kreeg ik ook de foutmelding e3200, waarna mijn iPad hersteld moest worden. Ik heb iTunes maar laten doen wat nodig wat, wat er in resulteerde dat ik nu alle muziek, films, contacten enz. kwijt ben. Er is van tevoren wel een reservekopie gemaakt, maar deze kan niet geïnstalleerd worden om een onduidelijk reden.:mad:

alie91 12-10-11 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mswaaij (Bericht 713336)
Ik probeer te upgraden maar krijg steeds het volgende te zien...

De iphone ..... kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3200).

Ik heb de Itune 10.5 update al wel, iemand een mouw om eraan te passen?

same here..

magnifor 12-10-11 21:15

Als je een back-up doet via iCloud komt de back-up dan automatisch in iTunes? Dus bij Preferences -> Devices? Heb net een back-up gedaan via iCloud maar de back-up verschijnt niet in iTunes. Ik heb nog OS X 10.7.1

iphone_jef 12-10-11 21:15

voor degene met de 3200 error heb ik hier een oplossing:

zet je iphone in vliegtuig modus en druk dan op herstel, dit werkte voor mij iniedergeval.

Ben benieuwd of het ook bij jullie helpt

WDS001 12-10-11 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck (Bericht 713443)
Gaat het bij iedereen ook echt zo traag...?
Niet normaal traag: 1MB per seconden (of zelfs minder)

Het is nu eenmaal erg druk.. Je zou de firmware handmatig kunnen proberen downloaden, dat kan via een linkje dat hier ergens rondslingert :rolleyes:

peetduck 12-10-11 21:16

Heb die foutmelding ook gehad van dat herstel niet lukte. Heb toen mijn iphone opnieuw geconnect met mijn mac en toen opnieuw geïnstalleerd. Toen deed hij het gewoon op mijn 3GS

WDS001 12-10-11 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door magnifor (Bericht 713451)
Als je een back-up doet via iCloud komt de back-up dan automatisch in iTunes? Dus bij Preferences -> Devices? Heb net een back-up gedaan via iCloud maar de back-up verschijnt niet in iTunes. Ik heb nog OS X 10.7.1

Nee, dan staat die backup automatisch in iCloud. Op de servers van Apple dus. Maar daar staat die ook veilig :)

Draadloos synchroniseren kan je trouwens ook inschakelen, dan is het wel mogelijk om over the air backups te maken van je iPhone in iTunes.

mcorleone 12-10-11 21:16

Ik heb net geupdate naar iOS 5, al mijn contacten, recente belgeschiedenis,muziek enz enz staan er nog op, ik ben alleen al mijn Apps kwijt?!
wat een hel, bij het tabblat apps staan ze ook niet, en ik heb vanavond voor het updaten toch nog een reservekopie gemaakt... kan iemand mij helpen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.