Software beschadigd tijdens download discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een moeizame iOS5-update op mijn iPad krijg ik nu steeds bij de poging ook mijn iPhone (3Gs) weer up to date te krijgen de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Software beschadigd tijdens download
Na een moeizame iOS5-update op mijn iPad krijg ik nu steeds bij de poging ook mijn iPhone (3Gs) weer up to date te krijgen de melding
De software voor de iPhone (naam iPhone) is beschadigd geraakt tijdens het downloaden. En dan wat tips om het probleem te verhelpen - die ik natuurlijk heb uitgevoerd. Tevergeefs... Moet ik me zorgen over de toestand op mijn iMac of kan ik dit met een gerust hart toeschrijven aan het feit dat x-miljoen aardbewoners hun iOS-apparaat proberen op te krikken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is het inmiddels al gelukt?
|
|
|||
|
|||
Ja, het leek me een idee mijn iPhone eens te herstarten. And that did the trick! Dank voor de belangstelling.
PM |
|
|||
|
|||
Hallo,
Al uitgebreid door het forum gegaan, ook ik probeer IOS5 te downloaden. Helaas krijg ik continu de mededeling De software voor de iPhone (naam iPhone) is beschadigd geraakt tijdens het downloaden.Ik heb m'n toestel al hersteld, in DFU mode gezet, in vliegtuigmodus gezet, Itunes opnieuw opgestart, m'n computer opnieuw opgestart .... Ik weet het niet meer! Kan iemand me helpen? Bedankt!! |
|
|||
|
|||
Misschien kun je de ios5 software beter gewoon even van internet downloaden en daarna in iTunes met shift+herstellen de software erop zetten?
|
|
|||
|
|||
Hallo Ronald,
Dank voor je snelle reactie. Hoe doe ik dat precies (ben een redelijke nitwit, dus als je het stap voor stap zou willen uitleggen...)? |
|
|||
|
|||
Citaat:
2. Shift + Restore (cmd + restore op de Mac) 3. Selecteer de zojuist gedownloade IPSW en OK. |
|
|||
|
|||
Dank jullie wel!!!! Ga het gelijk proberen!!!
|
|
||||
|
||||
Heb dit ook wel eens gehad (beschadigde software) bij kennissen van mij. Uiteindelijk lag het bij hun aan de internet verbinding. Gelukkig was er een onbeveiligd netwerk binnen bereik waar ik het firmware bestand zonder problemen binnen kreeg en kon gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Helaas is de oplossing van Ronald (en de uitleg van Gymk) niet de oplossing gebleken....
Wat nu? Er is een ander netwerk beschikbaar. Op mijn netwerk uitloggen en op ander netwerk inloggen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Via het andere netwerk lijkt het te gaan lukken... Fingers crossed...
Mocht het alsnog niet lukken, dan probeer ik het shift-restore nog een keer (maar via het andere netwerk). ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 21:22 ---------- Inmiddels heb ik onbekende fout nummer 9..... Wie biedt? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 21:52 ---------- Na fout 9 nogmaals de iPhone hersteld. Het herstel duurde ongeveer een half uur (alles nog steeds via het netwerk van mijn buren), maar het is gelukt! IOS5 staat op mijn iPhone, ik ben blij! Bedankt voor jullie support. |
|
||||
|
||||
Mooi dat het gelukt is
|
|
|||
|
|||
Het probleem is te verhelpen door met een andere internetverbinding de update te downloaden. Thuis lukt het niet bij mij, maar na een suggestie van apple helpdesk lukte het wel op mijn werk. Het komt door de firewall instellingen op de router.
Ik hoop dat dit ook voor meer mensen gaat helpen. |
|
|||
|
|||
heb het zelfde probleem en heb ook geen herstel modus als ik de iphone aanzet krijg ik een normale scherm waar ik de taal moet wijzigen en daarna de land in geven maar nadien krijg ik itunes op men scherm en als ik deze aan sluit op mijn laptop krijg ik deze scherm op mijn itunes plsss help mij aub wat moet ik doen
Er is een probleem met uw iPhone. Onze excuses, de iPhone die u heeft aangesloten kan beschadigd zijn en kan niet worden geactiveerd. Wij raden u aan contact op te nemen met uw leverancier of bezoek Apple Support: Apple - Support. |
|
|||
|
|||
goedeavond trayali,
heeft u de oplossing al gevonden. zit met de zelfde probleem |
Labels |
beschadigde software, ios5 updaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Download iOS (update) tijdens eindfase > ERROR?! | TQMA | iPhone algemeen | 2 | 09-03-11 21:45 |
Stekker verwijderd tijdens software update.... | TresManos | iTunes | 19 | 27-12-10 17:25 |
iPhone vastgelopen tijdens download | saskiakatarina | iPhone algemeen | 3 | 22-09-10 22:40 |
Error -3259 na/tijdens download software 4.01 voor iPhone 3 gs | ada | iPhone algemeen | 1 | 27-07-10 11:17 |
Windows: software download locatie | r.dirksen | iTunes | 3 | 18-08-08 22:58 |
|
|