2,8 GB "opslag" in gebruik door "berichten" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren en of dames , na mijn update naar 7.0.2 ( via itunes) is het mij opgevallen dat als ik naar opslag ga kijken , ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2,8 GB "opslag" in gebruik door "berichten"
Heren en of dames , na mijn update naar 7.0.2 ( via itunes) is het mij opgevallen dat als ik naar opslag ga kijken , de app " berichten" 2,8gb bevat . Terwijl er geen smsen of imessages in staan , is dit zoals in andere topics genoemde updatesoftware , of mis ik iets ... Ik heb overal geprobeert om het weg te krijgen of te vinden zelfs , maar vinden doe ik niet. Tevens ter informatie , mijn batterijduur is aanzienlijk verbeterd ... Ik denk ongeveer 30 procent zuiniger.
Met vriendelijke groeten , ronikdus |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Raar. Ik zou niet zo snel iets weten, behalve een herstel vanuit iTunes en daarna je iCloud backup terugplaatsen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook, nu ik kijk, wel geen GB maar toch genoeg.
Bij gebruik staat er : Berichten (bewaarde berichten): 350 MB. Er staan juist geteld 3 berichten in de sms app ??? Edit:Heb de berichten verwijderd en nu staat er 380 MB ???? |
|
|||
|
|||
Even bij mij kijken...
261 MB ...beetje veel (zoveel foto's zitten er toch niet tussen?), maar zou eventueel wel kunnen |
|
|||
|
|||
2,8 GB "opslag" in gebruik door "berichten"
Iemand al enig idee hoe dit probleem verholpen kan worden? Ik heb namelijk ook 401mb bij bericht (bewaard) staan terwijl de berichten app leeg is.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is het niet alleen de data maar ook de ruimte die de app inneemt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb het gezien bij iemand die de nodige filmpjes in die berichten had staan. Dan gaat het hard!
|
|||
|
|||
ik bedoelde eigenlijk te zeggen, dat het nooit kan als de berichtenapp nagenoeg leeg is. Als er filmpjes en foto's in staan dan kan het uiteraard zeker wel. Daar heb je gelijk in.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|