Batterij iphone 4 bij ios 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Vaak hoor je bij updates dat de batterij weer eens achteruit gaat.. Hoe zit dit bij overgang naar ios 5? Ervaringen? Groetjes...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij iphone 4 bij ios 5
Hoi
Vaak hoor je bij updates dat de batterij weer eens achteruit gaat.. Hoe zit dit bij overgang naar ios 5? Ervaringen? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook erg benieuwd naar de batterijduur van de iPhone 3GS bij iOS5.
De laatste updates heb ik niet geinstalleerd omdat dit de batterijduur zou verkorten, maar iOS5 zou ik toch graag op mijn 3GS willen installeren. |
|
|||
|
|||
Op de 3GS valt het me niks tegen. Sterker nog, ik zou bijna denken dat het iets beter gaat. Zeker als je gaat bedenken dat ik sinds iOS5 wel de twitter (@reply & DM) en Facebook notificaties aan heb staan. Dat had ik met iOS4 niet, om de duur van accu te verlengen.
Gisteren heb ik met mijn normaal gebruik (beetje bellen, maar wel veel wissel tussen apps (social media, nieuws), het keurig kunnen volhouden de hele dag... |
|
||||
|
||||
Nergens last van
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik zou je daar niet al te druk over maken, en gewoon ios 5 installeren. Zelf heb ik er geen last van is denk ik bij iedereen anders..
|
|||
|
|||
Nog geen laag van batterij die sneller leeg zou zijn, gewoon installeren dus
|
|
|||
|
|||
Na update naar 5.0 veel problemen met batterij en Wi-Fi
Donderdagavond update gedaan, volgende ochtend batterij <10% Gisteravond laat de iphone helemaal opgeladen, vanmorgen leeg. Wi-Fi gaat aan en uit, erg instabiel, kon geen updates doen vanuit Wi-Fi. Ik weet niet of ik terug kan zetten naar versie 4. Als ik dit van te voren had geweten had ik update niet gedaan |
|
|||
|
|||
Dag patricia,
Ik kan na ios 5 drie dagen gebruikt te hebben meedelen dat mijn batterij iets sneller leeg gaat. Dit valt vooral in sleepmode op, bv 's nachts. En 's nachts ben ik thuis en wanneer ik thuis ben heb ik een Wi-Fiverbinding. En wanneer je met iOS 5 een Wi-Fiverbinding hebt, zoekt hij automatisch contact met de cloud en maakt hij continue reservekopies wanneer je iets veranderd. Ik heb dit uitgezet en zal de komende dagen monitoren of dit positieve veranderingen met zich mee brengt. Zo kom je bij de juiste instelling: Instellingen --> iCloud --> opslag en reservekopie (onderaan) --> iCloud-reservekopie (schuif uitzetten) Mvg, Roy |
|
|||
|
|||
Hey!
Ik heb juist dat me batt erg snel leeg gaat als ik me iphone en ipad gebruik. Surfen met safari, whatsapp en andere programmas. Het lijkt wel of er per minuut 1 procent van me batt af gaat... Zodra hij in standy staat lijkt het wel of de batt normaal functioneerd! Gebruik nu IO5 met icloud, contacten, agenda, fotostream, bladwijzers, documenten en backup. Hiervoor had ik de GM versie erop staan, toen leek ik geen last te hebben van de batt bij gebruik van programmas.. Toch misschien icloud die veel energie kost?!? Meer mensen last hiervan? |
|
|||
|
|||
Mijn batterij gaat langer mee dan op iOS 4.3.3. Ik denk dat voor mij iOS 5 een goede update is geweest
|
|
|||
|
|||
Van 33 naar 9% in 1 nacht. Geen idee hoe het komt.
|
|
|||
|
|||
iO5 GM draaiend hier, beste update ooit. De boel loopt hartstikke snel en de batterij gaat dus eigenlijk helemaal niet meer leeg.
Had deze week zelfs een keer dat ie aan 't eind van de dag niet onder de 55% was gekomen. Die dag 1-2 foto'tjes gemaakt, apps zoals Nu, Facebook, Tweakers, AD en Safari vaak gebruikt; Whatsapp nog meer. Met iOS 4 was het s'avonds bijna altijd wel tijd voor de melding "20% batterij over" |
|
|||
|
|||
Dag allemaal,
In mijn post van vanochtend verkondigde ik dat ik zou gaan monitoren of mijn batterij minder snel zou leeglopen vanaf het moment dat ik het knopje iCloud-reservekopie heb uit gezet. Nou ik kan meedelen dat icloud in mijn geval het probleem was.. Sinds 12:00 is de batterij van 100% naar 95% gezakt. In die tijd heb ik een beetje gesurft, gewhatsapped en een fototje gemaakt, dit alles was thuis op de Wi-Fiverbinding. In vergelijking met afgelopen nacht is dit een wereld van verschil. Toen verloor ik in 6 uurtjes, terwijl de telefoon in sleepmode stond, zo'n 20%. Voor mij is dus de conclusie dat iCloud het 'probleem' was. Mocht je ook gezeik hebben met je batterij op iOS 5, zou ik het gewoon ff proberen. Wie niet waagt blijft maagd zou mijn ouwe gezegd hebben. Zo kom je er: Instellingen --> iCloud --> opslag en reservekopie (onderaan) --> iCloud-reservekopie (schuif uitzetten) Mvg, Roy |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij men iPhone 4 gaat de batterij langer mee, veel langer zelfs..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik zie ook geen 3G staan die ik kan uit en aanzetten? |
|
|||
|
|||
Bij mij is het dramatisch verslechterd, sinds ik iOS 5 heb geïnstalleerd. Batterij vliegt er doorheen, zonder iCloud back-up functionaliteit. Geen idee wat te doen. Iemand suggesties?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik ga doen is een externe batterij zoeken, een zware want als je eens een dagje weg wilt en je wilt redelijk wat filmen of foto's trekken dan houd deze het volgens mij geen zelfs geen 90min uit. Ik heb iphone 4s nu. |
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet doe ie alleen icloud synchroniseren bij een Wi-Fi verbinding én aansluiting op een lader.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
percentage batterij zichtbaar krijgen bij iphone | bassie008 | iPhone algemeen | 5 | 26-10-12 17:18 |
IOS 4.3.3 batterij duur | johanneslol | iPhone algemeen | 26 | 11-05-11 19:49 |
iPhone 4 batterij (door iOS 4.2.1 ?) | Sehla38 | iPhone algemeen | 3 | 26-01-11 14:50 |
iPhone 3Gs met IOS 4.0.1: batterij eerder leeg? | Raymond1975 | iPhone algemeen | 14 | 15-08-10 13:46 |
|
|