//

Batterij iphone 4 bij ios 5

Batterij iphone 4 bij ios 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Vaak hoor je bij updates dat de batterij weer eens achteruit gaat.. Hoe zit dit bij overgang naar ios 5? Ervaringen? Groetjes...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-11, 09:26
patricia-dh patricia-dh is offline
• iOS 4.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 13
Standaard Batterij iphone 4 bij ios 5

Hoi

Vaak hoor je bij updates dat de batterij weer eens achteruit gaat.. Hoe zit dit bij overgang naar ios 5? Ervaringen?

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-11, 09:38
discoverrr discoverrr is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 25
Standaard

Ik ben ook erg benieuwd naar de batterijduur van de iPhone 3GS bij iOS5.
De laatste updates heb ik niet geinstalleerd omdat dit de batterijduur zou verkorten, maar iOS5 zou ik toch graag op mijn 3GS willen installeren.
  #3  
Oud 14-10-11, 13:32
DutchGuyDotMe DutchGuyDotMe is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zeeland
Berichten: 34
Standaard

Op de 3GS valt het me niks tegen. Sterker nog, ik zou bijna denken dat het iets beter gaat. Zeker als je gaat bedenken dat ik sinds iOS5 wel de twitter (@reply & DM) en Facebook notificaties aan heb staan. Dat had ik met iOS4 niet, om de duur van accu te verlengen.

Gisteren heb ik met mijn normaal gebruik (beetje bellen, maar wel veel wissel tussen apps (social media, nieuws), het keurig kunnen volhouden de hele dag...
  #4  
Oud 14-10-11, 13:34
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Nergens last van
  #5  
Oud 14-10-11, 14:15
Messi's schermafbeelding
Messi Messi is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Mechelen / Belgie
Berichten: 82
Standaard

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tijd-ios5.html
  #6  
Oud 14-10-11, 18:46
Jamalietjuh Jamalietjuh is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 88
Standaard

ik zou je daar niet al te druk over maken, en gewoon ios 5 installeren. Zelf heb ik er geen last van is denk ik bij iedereen anders..
__________________
Al stuurt een Blackberry een gouden ping, Het is en blijft een lelijk ding..
  #7  
Oud 14-10-11, 18:55
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Nog geen laag van batterij die sneller leeg zou zijn, gewoon installeren dus
  #8  
Oud 15-10-11, 12:37
Tejologie Tejologie is offline
• iOS 13.1
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Na update naar 5.0 veel problemen met batterij en Wi-Fi
Donderdagavond update gedaan, volgende ochtend batterij <10%
Gisteravond laat de iphone helemaal opgeladen, vanmorgen leeg.

Wi-Fi gaat aan en uit, erg instabiel, kon geen updates doen vanuit Wi-Fi.

Ik weet niet of ik terug kan zetten naar versie 4.
Als ik dit van te voren had geweten had ik update niet gedaan
  #9  
Oud 15-10-11, 12:52
eiFoonvier eiFoonvier is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 20
Standaard

Dag patricia,

Ik kan na ios 5 drie dagen gebruikt te hebben meedelen dat mijn batterij iets sneller leeg gaat. Dit valt vooral in sleepmode op, bv 's nachts. En 's nachts ben ik thuis en wanneer ik thuis ben heb ik een Wi-Fiverbinding. En wanneer je met iOS 5 een Wi-Fiverbinding hebt, zoekt hij automatisch contact met de cloud en maakt hij continue reservekopies wanneer je iets veranderd. Ik heb dit uitgezet en zal de komende dagen monitoren of dit positieve veranderingen met zich mee brengt.

Zo kom je bij de juiste instelling:

Instellingen --> iCloud --> opslag en reservekopie (onderaan) --> iCloud-reservekopie (schuif uitzetten)

Mvg,

Roy
  #10  
Oud 15-10-11, 15:46
Denzie505 Denzie505 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Hey!

Ik heb juist dat me batt erg snel leeg gaat als ik me iphone en ipad gebruik. Surfen met safari, whatsapp en andere programmas. Het lijkt wel of er per minuut 1 procent van me batt af gaat...

Zodra hij in standy staat lijkt het wel of de batt normaal functioneerd!

Gebruik nu IO5 met icloud, contacten, agenda, fotostream, bladwijzers, documenten en backup. Hiervoor had ik de GM versie erop staan, toen leek ik geen last te hebben van de batt bij gebruik van programmas.. Toch misschien icloud die veel energie kost?!?

Meer mensen last hiervan?
  #11  
Oud 15-10-11, 16:03
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Mijn batterij gaat langer mee dan op iOS 4.3.3. Ik denk dat voor mij iOS 5 een goede update is geweest
  #12  
Oud 15-10-11, 16:51
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

Van 33 naar 9% in 1 nacht. Geen idee hoe het komt.
  #13  
Oud 15-10-11, 16:57
valkyr64 valkyr64 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

iO5 GM draaiend hier, beste update ooit. De boel loopt hartstikke snel en de batterij gaat dus eigenlijk helemaal niet meer leeg.

Had deze week zelfs een keer dat ie aan 't eind van de dag niet onder de 55% was gekomen. Die dag 1-2 foto'tjes gemaakt, apps zoals Nu, Facebook, Tweakers, AD en Safari vaak gebruikt; Whatsapp nog meer.

Met iOS 4 was het s'avonds bijna altijd wel tijd voor de melding "20% batterij over"
  #14  
Oud 15-10-11, 17:43
eiFoonvier eiFoonvier is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 20
Standaard

Dag allemaal,

In mijn post van vanochtend verkondigde ik dat ik zou gaan monitoren of mijn batterij minder snel zou leeglopen vanaf het moment dat ik het knopje iCloud-reservekopie heb uit gezet. Nou ik kan meedelen dat icloud in mijn geval het probleem was.. Sinds 12:00 is de batterij van 100% naar 95% gezakt. In die tijd heb ik een beetje gesurft, gewhatsapped en een fototje gemaakt, dit alles was thuis op de Wi-Fiverbinding. In vergelijking met afgelopen nacht is dit een wereld van verschil. Toen verloor ik in 6 uurtjes, terwijl de telefoon in sleepmode stond, zo'n 20%. Voor mij is dus de conclusie dat iCloud het 'probleem' was. Mocht je ook gezeik hebben met je batterij op iOS 5, zou ik het gewoon ff proberen. Wie niet waagt blijft maagd zou mijn ouwe gezegd hebben.

Zo kom je er:

Instellingen --> iCloud --> opslag en reservekopie (onderaan) --> iCloud-reservekopie (schuif uitzetten)

Mvg,

Roy
  #15  
Oud 15-10-11, 19:57
Denzie505 Denzie505 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eiFoonvier Bekijk bericht
Dag allemaal,

In mijn post van vanochtend verkondigde ik dat ik zou gaan monitoren of mijn batterij minder snel zou leeglopen vanaf het moment dat ik het knopje iCloud-reservekopie heb uit gezet. Nou ik kan meedelen dat icloud in mijn geval het probleem was.. Sinds 12:00 is de batterij van 100% naar 95% gezakt. In die tijd heb ik een beetje gesurft, gewhatsapped en een fototje gemaakt, dit alles was thuis op de Wi-Fiverbinding. In vergelijking met afgelopen nacht is dit een wereld van verschil. Toen verloor ik in 6 uurtjes, terwijl de telefoon in sleepmode stond, zo'n 20%. Voor mij is dus de conclusie dat iCloud het 'probleem' was. Mocht je ook gezeik hebben met je batterij op iOS 5, zou ik het gewoon ff proberen. Wie niet waagt blijft maagd zou mijn ouwe gezegd hebben.

Zo kom je er:

Instellingen --> iCloud --> opslag en reservekopie (onderaan) --> iCloud-reservekopie (schuif uitzetten)

Mvg,

Roy
Roy, reservekopie heb je uit gezet via icloud, hoe zit het bij jou met contacten , agenda etc in icloud?
  #16  
Oud 15-10-11, 20:38
tekstarzz tekstarzz is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Brecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via MSN naar tekstarzz
Standaard

Bij men iPhone 4 gaat de batterij langer mee, veel langer zelfs..
  #17  
Oud 15-10-11, 22:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tekstarzz Bekijk bericht
Bij men iPhone 4 gaat de batterij langer mee, veel langer zelfs..
Idd, heb net de iphone 4s aangeschaft maar merk ook ik niet super veel mee moet doen en de procenten vliegen er snel af, dit is nie goed vind ik, hoop da da snel word opgelost mee een update van apple.

En ik zie ook geen 3G staan die ik kan uit en aanzetten?
  #18  
Oud 16-10-11, 22:02
MacDennis MacDennis is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Bij mij is het dramatisch verslechterd, sinds ik iOS 5 heb geïnstalleerd. Batterij vliegt er doorheen, zonder iCloud back-up functionaliteit. Geen idee wat te doen. Iemand suggesties?
  #19  
Oud 16-10-11, 22:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacDennis Bekijk bericht
Bij mij is het dramatisch verslechterd, sinds ik iOS 5 heb geïnstalleerd. Batterij vliegt er doorheen, zonder iCloud back-up functionaliteit. Geen idee wat te doen. Iemand suggesties?
Bij mij na max 4-5uur gebruik volledig plat en dan moet je weten ik nog niet eens de camera heb gebruikt om eens te filmen of foto's te trekken en alsook geen games gespeeld,zucht. Das idd een ramp dus.
Wat ik ga doen is een externe batterij zoeken, een zware want als je eens een dagje weg wilt en je wilt redelijk wat filmen of foto's trekken dan houd deze het volgens mij geen zelfs geen 90min uit.
Ik heb iphone 4s nu.
  #20  
Oud 17-10-11, 08:34
ee8 ee8 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 3
Standaard

Voor zover ik weet doe ie alleen icloud synchroniseren bij een Wi-Fi verbinding én aansluiting op een lader.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
percentage batterij zichtbaar krijgen bij iphone bassie008 iPhone algemeen 5 26-10-12 17:18
IOS 4.3.3 batterij duur johanneslol iPhone algemeen 26 11-05-11 19:49
iPhone 4 batterij (door iOS 4.2.1 ?) Sehla38 iPhone algemeen 3 26-01-11 14:50
iPhone 3Gs met IOS 4.0.1: batterij eerder leeg? Raymond1975 iPhone algemeen 14 15-08-10 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:16.